RS Natural Cosmetics forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Het RS Natural Cosmetics forum is dé interactieve plek om ervaringen met het merk, de producten en natuurlijke verzorging in het algemeen te delen met anderen. Je kunt ook vragen stellen aan RS zelf en eigenaresse Rieneke is actief lid. Veel plezier!
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenRS Natural Cosmetics website
Leer forumleden kennen en doe je mee met vraag en antwoord spel! - forum "Koekje erbij" topic "vraag en antwoord"
Heb jij je ervaringen met de producten van RS Natural Cosmetics al met anderen gedeeld? - zie "Producten"
RS Natural Cosmetics Live! - 15 september FeelGood Market Eindhoven - graag tot dan!
Natuurlijk mooi van binnenuit! - tips en recepten in "Eet je mooi" - topic "Verse sapjes en smoothies"

 

 Vraag en antwoord

Ga naar beneden 
+4
RS Natural Cosmetics
Rieneke
Natasja
perlude
8 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
perlude




Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 26-03-12

Vraag en antwoord Empty
BerichtOnderwerp: Vraag en antwoord   Vraag en antwoord Emptydo maa 29, 2012 10:50 am

Een nieuw forum...

Het leek me leuk om een spelletje erin te gooien om elkaar een beetje te leren kennen.

Spelregels,

Ik stel een vraag, de volgende antwoord daarop en stelt een nieuwe vraag..
Niet moeilijk.. wel leuk!

De eerste vraag...

Wat eet jij het liefst?

GO!
Terug naar boven Ga naar beneden
Natasja




Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 24-03-12
Leeftijd : 50

Vraag en antwoord Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag en antwoord   Vraag en antwoord Emptydo maa 29, 2012 6:39 pm

Chocola Embarassed

Wat is je favoriete (huis)dier?
Terug naar boven Ga naar beneden
Rieneke

Rieneke


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 24-03-12
Leeftijd : 51
Woonplaats : Utrecht

Vraag en antwoord Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag en antwoord   Vraag en antwoord Emptydo maa 29, 2012 8:47 pm

Leuk dit!!!


Poes/kat, zoooo lief!

welk kledingstuk zou je nooit van z'n leven dragen?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.rs-naturalcosmetics.nl
perlude




Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 26-03-12

Vraag en antwoord Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag en antwoord   Vraag en antwoord Emptydo maa 29, 2012 9:17 pm

Uggs! Of is dat geen kledingstuk?
Dan zou ik nooi een korte afgeknipte spijkerbroek met een panty eronder dragen...

Als ik je nu 1000 euro zou geven, wat zou je er mee doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
RS Natural Cosmetics
Admin
RS Natural Cosmetics


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 13

Vraag en antwoord Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag en antwoord   Vraag en antwoord Emptydo maa 29, 2012 9:30 pm

een face wash laten ontwikkelen Wink

wat ga je doen aankomend weekend?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rs-naturalcosmetics.actieforum.com
perlude




Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 26-03-12

Vraag en antwoord Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag en antwoord   Vraag en antwoord Emptydo maa 29, 2012 9:50 pm

werken werken werken....

Welke schoenen draag je het liefst?
Terug naar boven Ga naar beneden
Arev




Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 25-03-12

Vraag en antwoord Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag en antwoord   Vraag en antwoord Emptyvr maa 30, 2012 8:50 am

.. het liefste draag ik geen schoenen, maar dat loopt zo lastig buiten.. Eh.. enkellaarsjes dan!

Welke bekende persoon geeft je de meeste inspiratie en waarom?
Terug naar boven Ga naar beneden
perlude




Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 26-03-12

Vraag en antwoord Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag en antwoord   Vraag en antwoord Emptyza maa 31, 2012 8:58 pm

Er is geen bekend persoon die mij inspireerd... ze zijn mss wel bekend, maar ik ken ze niet..
Wie mij wel inspireerd is mijn vader.
Hij heeft 23 jaar een ongelukkig huwelijk gehad. 35 hard gewerkt bij de marine. Toen hij met pensioen ging heeft hij zijn jongensdroom verwezelijkt. Hij is geemigreerd naar west papua. Is daar een voledig ander mens geworden en heeft zichzelf gevonden. Heeft de vrouw van zijn dromen gevonden... helaas is zij maar 5 jaar met hem geweest voor ze oveleed.
Nu heeft hij een nieuwe lieve vrouw, en 2 kleine kindjes.
Dit inspiteerd mij omdat je nooit te oud bent om het roer voledig om te gooien en te gaan doen waar je echt gelukkig van word.
Het is nooit te laat om te veranderen!

Wat wilde je als kind later worden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Peony

Peony


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 01-04-12
Leeftijd : 41

Vraag en antwoord Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag en antwoord   Vraag en antwoord Emptyzo apr 01, 2012 5:23 am

Moeder, kleuterjuf en kassajuffrouw. En later dolfijnenarts.


Zonder wat ga je de deur echt niet uit?
Terug naar boven Ga naar beneden
Natasja




Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 24-03-12
Leeftijd : 50

Vraag en antwoord Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag en antwoord   Vraag en antwoord Emptyzo apr 01, 2012 5:26 am

Mijn huissleutels pirat

Doe je aan sport? En zoja: welke?
Terug naar boven Ga naar beneden
Rieneke

Rieneke


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 24-03-12
Leeftijd : 51
Woonplaats : Utrecht

Vraag en antwoord Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag en antwoord   Vraag en antwoord Emptyzo apr 01, 2012 10:02 pm

Heftig en inderdaad inspirerend verhaal van je vader Perlude! Heel bijzonder hoe een mensenleven zo'n andere wending kan nemen. En wat fijn dat je vader zo ontzettend gelukkig is nu!

Sinds kort loop ik weer hard. Ongeveer 20 minuten per keer (bouw het langzaam op Wink) 2-3 keer per week. Een aantal jaren geleden deed ik veel aan power yoga en pilates. Heel fijne sporten en ik zou het graag weer doen. Maar ik heb niet zo'n zin om daarvoor naar de sportschool te gaan, kost altijd zoveel tijd vind ik. Heel af en toe doe ik het thuis, maar dat zou eigenlijk vaker kunnen.

Wat is je favoriete vakantiebestemming, wat zijn dan je favoriete bezigheden en waarom?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.rs-naturalcosmetics.nl
cloggie




Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 25-03-12

Vraag en antwoord Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag en antwoord   Vraag en antwoord Emptyma apr 02, 2012 4:16 am

Mijn favoriet is Denemarken, prachtig land en hele vriendelijke mensen.
Ik ga echt voor de rust, ik lees dan veel en ga er veel op uit met het gezin.
Lekker "keutelen" rondom het huisje en 's avonds filmpjes kijken.

Wat is het mooiste boek wat je gelezen hebt en waarom?
Terug naar boven Ga naar beneden
Rieneke

Rieneke


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 24-03-12
Leeftijd : 51
Woonplaats : Utrecht

Vraag en antwoord Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag en antwoord   Vraag en antwoord Emptydi apr 03, 2012 9:41 pm

Klinkt als een heerlijk soort vakantie Cloggie!

Favoriete boek
Wilde Zwanen van Yung Chang. 3 Generaties vrouwen in de 20e eeuw van China. Wat een indrukwekkend verhaal. En geschiedenis.... Zware tijden zijn het geweest onder het bewind van Mao Zedong. Heb er veel heftigs over gelezen inmiddels, blijft indrukwekkend en boeiend. Dit boek is in romanvorm geschreven en naast indrukwekkend vond ik het ook een heel mooi verhaal.

De trilogie van The Lord Of The Rings vind ik trouwens ook een topper! En heel zwaar, letterlijk Wink geen boek om even boven je hoofd op een strandbedje te lezen, of je moet enorme spierballen hebben of willen kweken Very Happy

Doe jij iets speciaals met Pasen? albino Of zijn het "gewoon" twee vrije dagen?

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.rs-naturalcosmetics.nl
Peony

Peony


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 01-04-12
Leeftijd : 41

Vraag en antwoord Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag en antwoord   Vraag en antwoord Emptywo apr 04, 2012 8:25 am

Ik moet werken van vrijdagmiddag tot maandagmorgen en op maandag ben ik jarig en vier ik een feestje!!!

Wat wil jij in je kruidentuintje planten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Arev




Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 25-03-12

Vraag en antwoord Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag en antwoord   Vraag en antwoord Emptywo apr 04, 2012 9:02 am

Ik heb geen tuin.. Maar wel potten aan het balkon en daar zit Munt in! Tenminste.. die moet weer opkomen in de lente, maar ik zie nog niks.

Wat vond je het meest opmerkelijke nieuws van afgelopen week?
Terug naar boven Ga naar beneden
perlude




Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 26-03-12

Vraag en antwoord Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag en antwoord   Vraag en antwoord Emptydo apr 05, 2012 9:23 pm

Tja, ik kijk geen nieuws.. Is een heel bewuste keuze van me.

Omschrijf de inrichting van je huis eens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peony

Peony


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 01-04-12
Leeftijd : 41

Vraag en antwoord Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag en antwoord   Vraag en antwoord Emptydo apr 05, 2012 9:56 pm

Vol! :-)
Een combinatie van oud (tafel en stoelen die mijn ouders kochten toen ze ruim 30 jaar terug gingen samenwonen), vintage houten bank met rode kussens, rookstoel, gaskachel, zwart/stalen keuken, (nep)gietijzeren bed. (ons huisje is 2 kamers).



Op welke muziek kun jij lekker dansen??
Terug naar boven Ga naar beneden
perlude




Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 26-03-12

Vraag en antwoord Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag en antwoord   Vraag en antwoord Emptydi apr 10, 2012 12:12 pm

Ik dans het liefst op dance, house, techno en electro!
Kan me niet meer heugen wanneer ik het voor het laatst heb gedaan. Maar gooi mij op een dansvloer, doe er een beat bij en ik ga de hele nacht los.

Hoe laat sta jij smorgens altijd op?
Terug naar boven Ga naar beneden
Rieneke

Rieneke


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 24-03-12
Leeftijd : 51
Woonplaats : Utrecht

Vraag en antwoord Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag en antwoord   Vraag en antwoord Emptydi apr 10, 2012 9:05 pm

Doordeweek tussen 8 en 9, in het weekend meestal iets later. Mijn voordeel is: zodra ik gedoucht en aangekleed ben zit ik achter de laptop. Voordeel van thuis werken! Maar nadeel van thuis werken is ook dat het werk nooit stopt.... vaak zit ik ook 's avonds en in het weekend te werken. Maar dat is ook wel een beetje inherent aan het voor mezelf werken. En niet erg, want heel erg leuk!

wat is jouw favoriete buitenlandse stad?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.rs-naturalcosmetics.nl
perlude




Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 26-03-12

Vraag en antwoord Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag en antwoord   Vraag en antwoord Emptydi apr 10, 2012 10:15 pm

Oh, er zijn er zo veel!
Maar ik denk berlijn. Wil er graag nog een keer heen om het nachtleven te proeven!

Heb je huisdieren? Zo ja, vertel eens wie ze zijn!
Terug naar boven Ga naar beneden
hennie




Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 05-04-12

Vraag en antwoord Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag en antwoord   Vraag en antwoord Emptywo apr 11, 2012 4:25 am

Ja ik heb een hondje, die is echter bij mijn ouders op de boerderij gebleven toen ik ging studeren.
Ze is nu echt stokoud.


Wat is een beautyproduct waar je niet meer zonder kunt?
Terug naar boven Ga naar beneden
cloggie




Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 25-03-12

Vraag en antwoord Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag en antwoord   Vraag en antwoord Emptydo apr 12, 2012 7:08 am

Heel lastig, maar dan kies ik toch voor mascara, zonder ga ik eigenlijk de deur niet meer uit.

Wat is je favoriete ovengerecht?
Terug naar boven Ga naar beneden
Rieneke

Rieneke


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 24-03-12
Leeftijd : 51
Woonplaats : Utrecht

Vraag en antwoord Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag en antwoord   Vraag en antwoord Emptydo apr 12, 2012 9:35 pm

Dat kan er maar 1 zijn voor mij: lasagna!!! Ben ik dol op (wel zelfgemaakt, niet uit een pakje). Kan traditionele lasagna zijn met gehakt/tomatensaus of spinazielasagna (eventueel met zalm). En met lekkere oude kaas eroverheen geraspt!

Ik vertrek zometeen voor een lang weekend Lissabon (ben woensdag weer terug). Wat voor soevenir moet ik absoluut mee terug nemen? (en het moet in de handbagage passen Wink)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.rs-naturalcosmetics.nl
cloggie




Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 25-03-12

Vraag en antwoord Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag en antwoord   Vraag en antwoord Emptyvr apr 13, 2012 3:44 am

Oh heerlijk zeg! Heel veel plezier en geniet er van.

Souvenier? Hm een mand(je) schijnt typisch te zijn maar deze is leuker:
Vraag en antwoord CZIP0004345V7222


Welke kleur komt het meest voor in je kledingkast?
Terug naar boven Ga naar beneden
Rieneke

Rieneke


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 24-03-12
Leeftijd : 51
Woonplaats : Utrecht

Vraag en antwoord Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag en antwoord   Vraag en antwoord Emptyma apr 16, 2012 7:22 am

Hihi! Die is inderdaad leuk Wink heb vandaag een paar kleine aankopen gedaan bij wijze van souvenir (oorbellen en armbandjes), altijd leuk. Maar het echte souvenir dat ik meeneem is waarschijnlijk een inspiratie die ik hier in Lissabon heb opgedaan in een Bio winkel voor een nieuw product. Daar ga ik bij thuiskomst meteen mee aan de slag, is waarschijnlijk niet al te ingewikkeld te realiseren. Zodra ik er meer over weet horen jullie het van me! (en het heeft niks te maken met de bodycrème/lotion of de gezichtsreiniger, dit is een geheel ander product, iets waar ik al een tijdje ideeën over had maar die waren nog niet concreet en nu is er ineens een lichtje gaan branden in mijn hoofd over hoe dit te realiseren).

Maar goed, om op de vraag van Cloggie in te gaan:
lastig.... Ik heb veel verschillende kleuren in mijn kledingkast hangen. Vroeger was zwart dominant in mijn kledingstijl, maar nu gebruik ik ook veel kleur. In knalrood zul je me niet snel zien (alhoewel, een knalrode broek zou ik eigenlijk wel leuk vinden Smile). Naast zwarte kleding hou ik erg van olijfgroen, bruintinten, wit, denim, okergeel, oranje/roest, turquoise.

Wat is je favoriete vegetarische recept?


Laatst aangepast door Rieneke op wo apr 18, 2012 9:18 pm; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : vraag iets moeilijker gemaakt: vegetarisch)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.rs-naturalcosmetics.nl
Gesponsorde inhoud





Vraag en antwoord Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraag en antwoord   Vraag en antwoord Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vraag en antwoord
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» vraag over verzonden forum email: hebben jullie die gehad?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RS Natural Cosmetics forum :: Gewoon gezellig! :: Koekje erbij?-
Ga naar: