Het RS Natural Cosmetics forum is dé interactieve plek om ervaringen met het merk, de producten en natuurlijke verzorging in het algemeen te delen met anderen. Je kunt ook vragen stellen aan RS zelf en eigenaresse Rieneke is actief lid. Veel plezier!

IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggenRS Natural Cosmetics website
Leer forumleden kennen en doe je mee met vraag en antwoord spel! - forum "Koekje erbij" topic "vraag en antwoord"
Heb jij je ervaringen met de producten van RS Natural Cosmetics al met anderen gedeeld? - zie "Producten"
RS Natural Cosmetics Live! - 15 september FeelGood Market Eindhoven - graag tot dan!
Natuurlijk mooi van binnenuit! - tips en recepten in "Eet je mooi" - topic "Verse sapjes en smoothies"

Deel | 

Je 3 meest favoriete en 3 absolute no-go beautyproducten

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Rieneke

Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 24-03-12
Leeftijd : 45

BerichtOnderwerp: Je 3 meest favoriete en 3 absolute no-go beautyproducten   za apr 28, 2012 12:57 am

Wat zijn jouw 3 meest favoriete beautyproducten (verzorging en/of make-up), welke 3 kun je absoluut nooit meer zonder (en waarom).

En: welke 3 beautyproducten zijn absolute no-go's voor je. Welke kun je missen als kiespijn en zul je nooit gebruiken (en waarom).

Ik ben benieuwd!

Voor mijzelf geldt:

3 favorieten (in willekeurige volgorde)

1. Zwarte mascara. Momenteel heb ik twee soorten van Sephora, die bevallen me erg goed! Ik gebruik ze samen. eerst breng ik een laagje aan met de zwarte mascara die een harig borsteltje heeft en daarna nog een laag met de mascara met een plastic borsteltje zodat mijn wimpers weer mooi uit elkaar geborsteld worden. Dit doe ik sinds een paar weken en werkt perfect voor me!

2. SLS vrije shampoo. Momenteel gebruik ik die van Yes to Carrots albino . Bevalt goed, mijn hoofdhuid kriebelt veel minder dan voorheen. Dus ik gebruik nooit meer shampoos waar SLS in zit, want die irriteren mij teveel.

3. Het RS Natural Cosmetics Bedouin Beauty deep smoothing oil serum Smile . Ik gebruik het nu al ruim een jaar voor mijn gezicht (ongeveer 3 keer per week, in de winter of als ik een heel droge huid heb wat vaker), voor mijn handen en nagels (die zijn nog nooit zo hard geweest, ze braken voorheen altijd af en nu kan ik ze heel lang laten groeien zonder scheurtjes), voor mijn haarpuntjes en soms op droge plekjes zoals mijn scheenbenen. Echt, ik kan niet meer zonder, het maakt mijn huid heel zacht en hij is nog nooit zo rustig en glad geweest Very Happy .

3 no-go's

1. Anti-cellulite crème/gel. Ik heb ooit eens een gel-product hiervoor gebruikt (geen idee waarom eigenlijk, want ik had helemaal geen cellulite en gelukkig nog steeds niet echt). Het was een gel van een merk waar ik in een grijs verleden een abonnement of iets in die strekking op had. Die gel was toen een keer in de aanbieding of kreeg je gratis (dat weet ik niet meer precies) als je iets bestelde en je kreeg er een speciale massageborstel bij. De borstel was erg fijn maar de gel plakte, rook niet lekker en voelde enigszins viezig aan. Misschien zal het helpen om de huid wat strakker te maken of doen lijken maar voor mij was het eens maar nooit meer.

2. Foundation. Het is gewoon niet mijn ding. Ik heb het uiteraard wel eens geprobeerd, maar vind het vaak een gedoe. Mijn huid wordt er wel mooier van met een egalere teint, maar ik heb toch altijd het gevoel dat er iets op "geplakt" zit en dat mij huid er vettig en onrustig van wordt.

3. Zelfbruinende crème. Ik vind het een mooie uitvinding, bruin zonder zon. Maar helaas gaven de merken die ik geprobeerd heb mij een erg onrustige huid (het waren wel de wat goedkopere merken dus misschien had het daar mee te maken). Ik gebruikte het voor mijn gezicht en kreeg er meeëters en pukkeltjes van. Dan gebruik ik liever een goede zonnebrandcrème met hoge SPF laat ik mijn huid door de zon bruin worden (als die er is...) sunny

Laatst aangepast door Rieneke op zo mei 06, 2012 10:34 pm; in totaal 2 keer bewerkt (Reden van aanpassing : omschrijving bij eerste no-go iets genuanceerd en de merknaam weggehaald, want ik ben er als zelf een merk hebbende niet op uit om andere merken in een kwaad daglicht te stellen, bedoeld of onbedoeld)
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken http://www.rs-naturalcosmetics.nl
hennie

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 05-04-12

BerichtOnderwerp: Re: Je 3 meest favoriete en 3 absolute no-go beautyproducten   wo mei 02, 2012 4:07 am

Hoi

Mijn no-go's zijn:
1: Eyeliner; Ik kan er gewoon niet mee overweg. De lijntjes worden altijd te dik en rommelig. Heb al verschillende varianten geprobeerd. Gel eyeliner met een eyelinerkwast, vloeibare eyeliner met stiftje etc.
2: Verzorgingsproducten met siliconen, parabenen, alcohol en sls; Ik probeer deze zoveel mogelijk te vermijden. Is wel moeilijk hoor, want zit er geen sls in dan zitten er nog wel soms alcohol of parabenen in.
3: Anti-acne verzorgingsproducten omdat ik ben gezegend met een gaaf huidje. Ben nu 30 en nooit last gehad....

go's:
1: Zo natuurlijk mogelijke verzorgingsproducten. Heb nu een natuurlijke dagcreme, shampoo, conditioner, haarserum, oogcreme, gezichtsserum en reinigingsmelk (als tonic gebruik ik rozenwater, ook heel natuurlijk)
2: Mascara; need I say more?
3: minerale foundationpoeder
Profiel bekijken
cloggie

Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 25-03-12

BerichtOnderwerp: Re: Je 3 meest favoriete en 3 absolute no-go beautyproducten   zo mei 06, 2012 9:54 am

Mijn 3 meest favorieten:

1. Goede verzorgende gezichtscreme. Ik ben pas heel laat begonnen met smeren en heb geluk dat ik nog
niet veel rimpels etc. heb. Ik heb een vrij makkelijke huid vind ik zelf maar ik zou niet meer zonder gezichtscreme willen
2. Mascara uiteraard, zonder voel ik me zo ontzettend bloot!
3. Douchegel zonder SLS, parabenen etc. Mijn huid is zo ontzettend veel zachter als ik iets zonder SlS gebruik, het verschil is echt groot!

No go's:
1. Met stip op 1 Lipstick, sorry ik vind dit zo'n ontzettend vreselijk vies plakkerig yugh goedje, ik heb verschillende merken geprobeerd maar nee, lippenstift is echt helemaal niets voor mij.
2. Hele zware parfumluchten, die benemen me letterlijk de adem ( in de slechte zin dus)
3. De poeder na foundation. Foundation zelf gaat nog, in een heel dun laagje, daar ben ik sinds kort aan gewend maar ik gebruik het echt zeeeeeeer zelden. Het poederen daarna vind ik afschuwelijk, ik krijg dan echt het gevoel dat ik met zo'n pancake gezicht rondloop, bah!
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Je 3 meest favoriete en 3 absolute no-go beautyproducten   

Je 3 meest favoriete en 3 absolute no-go beautyproducten
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RS Natural Cosmetics forum :: Gewoon gezellig! :: Beautybabbels-
Ga naar: