RS Natural Cosmetics forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Het RS Natural Cosmetics forum is dé interactieve plek om ervaringen met het merk, de producten en natuurlijke verzorging in het algemeen te delen met anderen. Je kunt ook vragen stellen aan RS zelf en eigenaresse Rieneke is actief lid. Veel plezier!
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenRS Natural Cosmetics website
Leer forumleden kennen en doe je mee met vraag en antwoord spel! - forum "Koekje erbij" topic "vraag en antwoord"
Heb jij je ervaringen met de producten van RS Natural Cosmetics al met anderen gedeeld? - zie "Producten"
RS Natural Cosmetics Live! - 15 september FeelGood Market Eindhoven - graag tot dan!
Natuurlijk mooi van binnenuit! - tips en recepten in "Eet je mooi" - topic "Verse sapjes en smoothies"

 

 RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012

Ga naar beneden 
+12
wildemans
lillygirly31
Darianna
Irina89
DonnaGuus
Younaxx
Charisma
perlude
Rieneke
cloggie
Natasja
RS Natural Cosmetics
16 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
RS Natural Cosmetics
Admin
RS Natural Cosmetics


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 13

RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012 Empty
BerichtOnderwerp: RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012   RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012 Emptyvr maa 23, 2012 11:49 pm

Vanwege het 1-jarig jubileum houdt RS Natural Cosmetics van 24 maart t/m 1 april 2012 zelf een winactie op dit forum!! We verloten een hele mooie set RS beautyproducten zodat je op en top verzorgd de lente in gaat!

Wat verloten we
een heerlijke set beautyproducten bestaande uit:
  • 15ml Bedouin Beauty conditioning day & night face cream
  • 20ml Bedouin Beauty deep smoothing oil serum
  • 100ml Bedouin Beauty creamy face & body scrub
  • 140 gram Bedouin Beauty vitalising lava & spices mask
  • 100-120 gram Bedouin Beauty soft conditioning soap bar in een zwart organza ophang/scrubzakje
De waarde van dit complete pakket is ruim €75!

Wat moet je doen om kans te maken op dit pakket
Meld je aan als forumlid en post in dit topic een bericht (kan vanaf 24 maart t/m 1 april 23:59 uur) met de reden waarom jij dit beautypakket zo graag zou willen winnen. De leukste, meest bijzondere, grappigste en/of origineelste reden wint!

Veel succes en heel leuk als je meedoet. En .... vertel het gerust verder aan al je vriendinnen!


Laatst aangepast door RS Natural Cosmetics op ma apr 02, 2012 5:15 am; in totaal 3 keer bewerkt (Reden : ongedaan maken verandering soort bericht)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rs-naturalcosmetics.actieforum.com
Natasja




Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 24-03-12
Leeftijd : 50

RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012   RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012 Emptyza maa 24, 2012 11:13 pm

Allereerst: wat leuk, een echt RS Natural Cosmetics forum! Gefeliciteerd! En ook gefeliciteerd natuurlijk met het 1-jarig jubileum, hopelijk mogen we nog lang van je mooie producten genieten!

Ik zou graag dit prachtige pakket willen winnen omdat mijn huid (en ik zelf) wel een opkikker kan gebruiken na de winter. In september ben ik met mijn nieuwe (leuke!) baan begonnen, en zit dus tegenwoordig veel binnen, wat mijn huid geen goed doet. Ik merk dat als ik 2 keer per week het geweldige lava&spices masker gebruik, en om de andere dag het RS serum 's avonds op mijn gezicht aanbreng, dat mijn huid daar echt van opknapt. Ik had nooit verwacht, toen ik vorig jaar voor het eerst je producten bestelde, dat ze me zo geweldig zouden bevallen, ik ben altijd een beetje sceptisch, hahaha. Maar het is echt 1 van de beste dingen die mijn huid de afgelopen jaren is overkomen!
Terug naar boven Ga naar beneden
cloggie




Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 25-03-12

RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012   RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012 Emptyzo maa 25, 2012 6:20 am

Leuk een forum, jammer dat er nog zo weinig registraties zijn maar ja dat is overal zijn bij het starten.
Ik ben nog niet bekend met de producten van RS, buiten wat ik op het net gelezen heb.
Ik ben wel sinds een tijd echt op zoek naar natuurlijke verzorgingsproducten maar om alles
te vervangen kost best wel een vermogen. Dat is dan ook de reden dat ik graag meedoen aan
de actie. Ik ben natuurlijk benieuwd hoe mijn huid hierop reageerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rieneke

Rieneke


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 24-03-12
Leeftijd : 51
Woonplaats : Utrecht

RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012   RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012 Emptyma maa 26, 2012 3:20 am

cloggie schreef:
Leuk een forum, jammer dat er nog zo weinig registraties zijn maar ja dat is overal zijn bij het starten.
We hopen dat er snel meer forumleden bij komen Cloggie! Leuk in ieder geval dat jij er ook bij bent!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.rs-naturalcosmetics.nl
perlude




Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 26-03-12

RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012   RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012 Emptyma maa 26, 2012 5:05 am

Hoi!

Zo een leuke winactie kan ik niet aan mij voorbij laten gaan natuurlijk...!

Waarom ik moet winnen..?
Gewoon, omdat ik lief, aardig, fantastisch, geweldig ben en het gewoon hardstikke verdien!! Laughing

Waarom ik hoop te winnen...
De producten zijn gewoon heerlijk! Het serum is mijn absolute favo! Ik ben nog geen enkel product tegen gekomen waar ik zo blij van wordt! Het doet alles voor mijn huid wat ik zou willen. Verzorgen, verzachten, verwennen!
Het beste is mss nog wel dat het zo veelzijdig is. Als ik maar 1 product mocht gebruiken dan is het zeker dit serum! Ik gebruik het voor mijn gezicht. Na de zon, onder een masker, in een masker, in mn haar, voor mn nagels en nagelriemen, voor extreem droge plekjes op mijn huid.. echt.. serieus.. wat wil ik nog meer..

De overige producten die ik heb gebruikt sluiten ook haarfijn aan. De face conditioner die zo licht en zacht is.. zelfs de meneer die hier regelmatig voorbij komt stopt zijn vinger in het potje.. hihi..
En de scrub... nom nom!! Zacht en romig, en de scrub deeltjes zijn precies goed. Zacht genoeg om regelmatig te kunnen gebruiken, maar stevig genoeg om ook daadwerkelijk resultaat te zien na 1 keer gebruik.

En die geur.. zonnig en fris!! drunken

En als laatste pluspunt, de verpakkingen zijn zo mooi en stijlvol! Heb het serum en de 3 proefpotjes bij elkaar onder de spiegel staan. Ze staan daar gewoon te pronken met zn 4en. Zwart, met een tintje oranje... Ja! Ik hou dr van.

Ik hoop dus te winnen omdat ik echt lyrisch ben over de producten, en ze een aanwinst zijn tussen mijn dagelijkse producten. Ik zou er gewoon een heel heel blij meisje van worden! Very Happy
Ook zou ik er een bepaald manspersoon er blij mee maken, die stond laatst al met het serum in zijn handen 'waar is dit dan voor?'...
Super leuk dat hij ook interesse heeft, maar van het serum blijft hij af! Voor ik het weet vind hij het net zo lekker als ik.. en daar ga je dan... hihi..
Terug naar boven Ga naar beneden
Charisma




Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 26-03-12

RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012 Empty
BerichtOnderwerp: In éen zin: RS natural cosmetics komt haar beloften na.    RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012 Emptyma maa 26, 2012 6:07 am

Hi Rieneke Steeghs,

In éen zin: RS Natural Cosmetics komt haar beloften na.

Wanneer je een gezonde huid hebt, kan je innerlijke schoonheid en blijdschap naar buiten stralen.
Ik heb helaas een gemengde probleemhuid - al véel geprobeerd - en zo ook het Vitalising Lava & Spices mask. Ik kan hier heel kort over zijn: Ik ben zo blij met je! sunny

Of ik deze actie win of niet. Ik vind RS Natural Cosmetics een top initiatief. Je krijgt waar voor je geld én er word loyaal omgegaan met bestaanden klanten. Daar kunnen andere bedrijven, die langer bestaan, nog héel veel van leren.

Bedankt voor de 20% kortingsactie. Ik heb er direct gebruik van gemaakt en een grote pot Vitalising Lava & Spices mask aangeschaft. Cheers op het 1-jarige jubileum van RS Natural Cosmetics, en op een gezonde stralende huid!

RM.
Terug naar boven Ga naar beneden
Younaxx




Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 26-03-12

RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012   RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012 Emptyma maa 26, 2012 6:58 am

Ik wist niet dat jullie een forum hadden, dus meteen een account aangemaakt Wink En natuurlijk even meedoen met deze winactie haha!

Waarom ik dit beautypakket moet winnen? Nou simpel: Ik heb zaterdag een tattoo laten zetten op mijn ribben, en dat deed aardig veel pijn. Die pijn kan nog wel een weekje aanhouden en het zou natuurlik héérlijk zijn als ik de rest van mijn lichaam dan even rust kan geven van die pijn Smile

♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
DonnaGuus




Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 26-03-12

RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012   RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012 Emptyma maa 26, 2012 7:07 am

Ik zou dit pakket wel willen winnen ja.
Sommige produkten hebben Lush produkten van hun troon gestoten.
En dat zegt heel wat!
Vooral het masker vind ik hemels en het serum gebruik ik erg vaak.
Helaas ben ik niet de enige hier in huis die de produkten lekker vind.
Vooral het masker word hier vaak gebruikt door mijn drie dochters.
Tja,zodoende komt zo'n pakket erg goed van pas. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Irina89




Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 26-03-12

RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012   RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012 Emptyma maa 26, 2012 10:06 am

Ik zou het pakket graag willen winnen, omdat de producten de volgende kenmerken hebben:

Rustgevend voor de onrustige huid
Stimulerend voor de vermoeide huid

Natuurlijke producten
Anders, uniek product
Talrijk aan mooie ingrediënten
Uitmuntend voor de huid
Robuuste verpakking
Aantoonbaar goed voor de huid
Lief voor de huid

Coole producten
Oneffenheden verdwijnen
Schitteren van de huid wordt hier mee bewerkstelligt
Mooie huid komt hiermee binnen handbereik
Energie voor de huid
Trotseert al mijn huidproblemen
Innovatief product
Communicatie met winkel verloopt vlekkeloos
Speciaal voor mij
Terug naar boven Ga naar beneden
Darianna




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 27-03-12

RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Nu weet ik pas dat stralend huid geen fabeltje is. :sunny:    RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012 Emptydi maa 27, 2012 9:44 am

Mijn verhaal:

RS Natural Cosmetics heb ik afgelopen Kerst leren kennen. Op de Kerstmarkt in de Westergasfabriek.
Daar stond de eigenaresse en oprichtster haar producten te verkopen. Ik mocht alles ruiken en uitproberen.
Ik was eigenlijk al verkocht voordat ik met de proefpakket ervandoor ging want per definitie hoe minder ingrediënten (in cosmetica, voedsel ezv.) hoe enthousiaster ik word. En dat zijn de producten van RS NC zeker wel: simpel. Mijn favoriet was meteen de deep smoothing oil serum.

Meestal in de winter zie ik er heel slecht uit. Om mijn "kanker-gezichtje" te verbergen moet er dus altijd een laagje make-up op.
Sinds ik de deep smoothing oil serum gebruik is mijn huid veel beter geworden. Het heeft minder vlekken en is minder verkleurd rondom neus and op de kin. En het "straalt".
Ik dacht altijd dat stralende huid een flauwe kul was dat ze ons proberen in te praten in de reclames van "pop" cosmetica maar het bestaat echt!!!

De serum is voor mij een absolute topper ook omdat het eigenlijk voor alles gebruikt mach worden: het gezicht, ogen, het haar, handen en nagels. Dat is vooral op reis handig.

Ik zou heel graag het pakketje winnen want cosmetica van beter qualiteit en die zo puur zijn ben ik tot nu toe nog niet tegengekomen.
Misschien zijn dat de aandacht en liefde waarmee de producten worden gemaakt die mijn huid stralend maken...

Veel succes RS Natural Cosmetics!

Groetjes,
Daria
Terug naar boven Ga naar beneden
lillygirly31




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 28-03-12

RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012   RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012 Emptywo maa 28, 2012 10:46 am

Via diverse blogs heb ik kennis gemaakt met de producten van RS. Ik heb ze zelf nog nooit gebruikt, dus vandaar dat meedoen met deze winactie mijn kans is om kennis te maken met de producten. Is dit de productlijn die me verlost van al mijn huidproblemen?

Ik kamp al jaren met een droge en onzuivere huid. Ook krijg ik bij bepaalde producten en in stress-situaties heel snel uitslag of een allergische reactie. Niet zo fijn als je ook nog te kampen hebt met acne. Mijn zoektocht naar producten die mijn huid kalmeren heeft me veel tijd en geld gekost. Ik ben tot de conclusie gekomen dat mijn huid het beste reageert op producten met zo min mogelijk chemische ingredienten/stoffen. Klinkt heel eng, maar wat ik bedoel is hoe natuurlijker de producten, hoe beter. Ik kijk daarom allang niet meer om naar de duurdere 'brands' want daar heb ik alleen slechte ervaringen mee.

Wat me zo aanspreekt in de lijn van RS zijn de natuurlijke ingredienten, maar ook dat de verpakking heel simpel is gehouden. Dat is waarschijnlijk omdat er het volste vertrouwen is in het product en daar alle aandacht naartoe moet te gaan. En dat begrijp ik maar al te goed.

Ik wil heel graag winnen. En zo niet, dan komen ze op mijn to buy list.

Veel succes iedereen.

Terug naar boven Ga naar beneden
wildemans




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 29-03-12
Leeftijd : 64
Woonplaats : Tiel

RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012   RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012 Emptydo maa 29, 2012 9:13 am

Hallo Rieneke en alle leden van het forum.

Een probeer-pakketje aangeschaft tijden de Vie la Vie in Tilburg.
Als mens van de natuur ga ik voor natuurprodukten en zeker voor mijn huid.
Nu had ik al mooie produkten van een heel goed merk. Maar zoals altijd ben ik wel in voor nieuwe dingen.

Maar raad eens wat?
Kom ik thuis.
Zet mijn potjes gezellig in de badkamer voor het raam.
Binnen 1 week weg alle potjes.
Kom ik bij mijn zoon op zijn kamer en wat zie ik: mijn potjes en een 'groene puber' voor de spiegel.
Het masker was hot - gaaf - cool - master !


Wat zou het geweldig zijn wanneer ik dit pakket win voor hem.

Niet verklappen hoor maar ik heb inmiddels al een paar produkten besteld én goed verstopt ! Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
MySuperSweetLife




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 31-03-12

RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012   RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012 Emptyza maa 31, 2012 8:07 am

Waarom ik dit pakket wil winnen? Ik hou van verassingen, en heb bewust niet gekeken wat er in dit pakket zit. RS Natural Cosmetics
heeft vast en zeker superleuke goodies.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peony

Peony


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 01-04-12
Leeftijd : 41

RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012   RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012 Emptyzo apr 01, 2012 5:19 am

Oef waarom IK juist zou moeten winnen... ik vind hier al heel veel goede redenen staan waarom anderen dit fantastische pakket moeten winnen Laughing maar ik zal een poging wagen. Wink

Op 9 april viert RS Natural Cosmetics haar 1e verjaardag las ik net hier op het forum. Op 9 april 1983 schonk mijn moeder mij het leven. Wat zou het fantastisch zijn om -om en nabij- op mijn verjaardag verwend te worden met die heerlijke RS Natural Cosmetics producten!! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
RS Natural Cosmetics
Admin
RS Natural Cosmetics


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 13

RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012   RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012 Emptyzo apr 01, 2012 10:16 pm

Deze jubileum winactie is inmiddels gesloten (en een andere sluit daar naadloos op aan, zie daarvoor het bijbehorende topic).

En wat een ontzettend leuke reacties zijn er gekomen!! Wow, dat leverde nog wel wat bloosmomentjes van trots op! Embarassed

Iedereen enorm bedankt voor het meedoen! cheers En de winnaar............ die maken we vanavond bekend!!! Hou dit topic dus goed in de gaten want wie weet ben jij de gelukkige!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rs-naturalcosmetics.actieforum.com
perlude




Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 26-03-12

RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012   RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012 Emptyzo apr 01, 2012 11:04 pm

bounce Spannend!!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
RS Natural Cosmetics
Admin
RS Natural Cosmetics


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 13

RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012   RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012 Emptyma apr 02, 2012 4:00 am

Winnaar Preview

Wat een ontzettend geweldige, lieve, originele en soms grappige motivaties hebben jullie allemaal gegeven om het RS Natural Cosmetics beautypakket te winnen, echt enorm leuk en een welgemeend bedankt daarvoor!!!

Voordat ik (Rieneke) straks de winnaar bekend maak wil ik even kort ingaan op al jullie reacties, want als jullie daar zoveel tijd en moeite insteken dan doe ik dat ook heel graag terug! Komt ie:

Natasja
Zo leuk om te horen dat je ontdekking van onze producten één van de beste dingen is die je huid het afgelopen jaar is overkomen. Dank je wel voor het mooie compliment!

Cloggie
Wat fijn om te lezen dat je nieuwsgierig bent naar de producten en dat je er al het een en ander op internet over gelezen hebt!

Perlude
Wat een mooie uitgebreide motivatie heb je geschreven! En je lyrischheid (is dat een goed Nederlands woord?) doet me blozen Embarassed

Charisma
Dank je wel voor je woorden over het nakomen van beloftes en loyaliteit naar klanten toe. Dat vind ik namelijk heel erg belangrijk dus ik ben blij om te lezen dat het ook zo wordt ervaren en gewaardeerd!

Younaxx
Stoer, een tattoo!!! Daar willen we natuurlijk wel een foto van zien hier op het forum Wink En wat leuk dat je als verzachting van de pijn graag de RS producten zou willen gebruiken!

DonnaGuus
Wat bijzonder om te horen dat de RS Natural Cosmetics producten sommige andere producten van hun troon hebben gestoten. En erg gezellig dat je drie dochters ook vaak een maskertje nemen! Zitten jullie dan met zijn allen met een groen gezicht op de bank?

Irina89
Wat een originele motivatie! Heel erg mooi gevonden en gedaan, zo heb ik zelf nog nooit naar de merknaam gekeken!

Darianna
Leuk dat je RS Natural Cosmetics via de Kerstmarkt in de Westergasfabriek hebt leren kennen! En heel fijn om te horen dat je zo blij bent met het serum en dat je huid ervan gaat stralen. Dank je wel ook voor je succeswensen, lief!

Lillygirly31
Heel leuk om te lezen dat RS Natural Cosmetics je is opgevallen in verschillende blogs en dat het merk je zo aanspreekt, ook de verpakkingen. Bedankt voor je vertrouwen in onze producten, ook al ken je ze nog niet!

Wildemans
Haha! Je hebt een leuke zoon! Een groene puber met een “hot – gaaf – cool – master” masker op zijn gezicht No alien Fijn te horen dat niet alleen je zoon maar ook jij blij wordt van RS!

MySuperSweetLife
Bijzonder dat je niet gekeken hebt wat er te winnen valt, leuk dat je je wilt laten verrassen door iets nieuws!

Peony
Naast je GEWELDIGE profielfoto Wink is het natuurlijk heel erg leuk dat jouw verjaardag (en die van iemand anders hier op het forum overigens) samenvalt met die van RS Natural Cosmetics. Driedubbel feest dus! king queen jocolor


Bedankt bedankt bedankt allemaal en natuurlijk ook heel erg leuk dat jullie lid zijn geworden van dit forum. Blijf vooral gezellig meekletsen en nodig gerust ook anderen uit als je dat leuk vindt!

Over een uurtje maak ik de winnaar bekend!!!!!! Nog heeeeeeel even geduld dus!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rs-naturalcosmetics.actieforum.com
cloggie




Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 25-03-12

RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012   RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012 Emptyma apr 02, 2012 4:11 am

Ohw wat maak je het spannend haha, ik zie telkens een berichtje op facebook!
Ben heel benieuwd wie van het mooie pakket mag genieten
(ik ben natuurlijk hard aan het duimen!)

Wat lief trouwens dat je voor ieder van ons een reactie gemaakt hebt.
Terug naar boven Ga naar beneden
RS Natural Cosmetics
Admin
RS Natural Cosmetics


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 13

RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012   RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012 Emptyma apr 02, 2012 5:05 am

En de winnaar is…………

Irina89!!!! Want: je motivatie boeit meteen bij het lezen en de creativiteit en originaliteit spatten er vanaf terwijl de tekst tegelijkertijd heel rustig en duidelijk overkomt. Een heel erg leuke manier om aan te geven waarom je het beautypakket graag wilt winnen!

De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat het heel erg moeilijk was om een keuze te maken, want alle reacties hadden iets unieks en bijzonders. Toch sprong de motivatie van Irina en net iets bovenuit.

Nogmaals bedankt allemaal en Irina: gefeliciteerd en het pakket komt deze week jouw kant op!

Hartelijke groetjes van Rieneke (RS Natural Cosmetics) flower

Terug naar boven Ga naar beneden
https://rs-naturalcosmetics.actieforum.com
perlude




Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 26-03-12

RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012   RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012 Emptyma apr 02, 2012 5:20 am

Gefeliciteerd irina!
Terug naar boven Ga naar beneden
cloggie




Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 25-03-12

RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012   RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012 Emptyma apr 02, 2012 5:58 am

Gefeliciteerd Irina!

(voel me wel een beetje blond nu, ik zie nu pas dat het de bedoeling was de meest bijzondere/ originele reactie te geven Embarassed )
Terug naar boven Ga naar beneden
Arev




Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 25-03-12

RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012   RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012 Emptyma apr 02, 2012 6:05 am

Gefeliciteerd!!!!!!

cheers cheers cheers cheers cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
RS Natural Cosmetics
Admin
RS Natural Cosmetics


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 13

RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012   RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012 Emptyma apr 02, 2012 6:58 am

cloggie schreef:
Gefeliciteerd Irina!

(voel me wel een beetje blond nu, ik zie nu pas dat het de bedoeling was de meest bijzondere/ originele reactie te geven Embarassed )
Jouw reactie was toch ook heel erg leuk Cloggie!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rs-naturalcosmetics.actieforum.com
Natasja




Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 24-03-12
Leeftijd : 50

RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012   RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012 Emptyma apr 02, 2012 7:06 am

Gefeliciteerd Irina! Zeker een heel originele inzending!
Terug naar boven Ga naar beneden
Irina89




Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 26-03-12

RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012   RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012 Emptyma apr 02, 2012 7:16 am

WAAAH!!! Wat ontzettend leuk!!!! Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Super bedankt!! Ben helemaal in de wolken Very Happy YEEH!

Enne ook echt leuk om te lezen hoe enthousiast iedereen is over de producten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012   RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Winactie van iets heel bijzonders bij BeautyNL.nl (2 t/m 11 april 2012)
» 20% jubileumkorting in de webshop van 2 t/m 8 april 2012
» Campagne bij Project Bamarang met mooie kortingen (t/m 3 april 2012)
» Armbandje cadeau bij deep smoothing oil serum 9 t/m 15 april 2012 op=op!
» Verwijzen naar RS-forum in RS Natural Cosmetics topic op Lush-forum of niet?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RS Natural Cosmetics forum :: Jouw RS Natural Cosmetics :: Winnen!!!-
Ga naar: