RS Natural Cosmetics forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Het RS Natural Cosmetics forum is dé interactieve plek om ervaringen met het merk, de producten en natuurlijke verzorging in het algemeen te delen met anderen. Je kunt ook vragen stellen aan RS zelf en eigenaresse Rieneke is actief lid. Veel plezier!
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenRS Natural Cosmetics website
Leer forumleden kennen en doe je mee met vraag en antwoord spel! - forum "Koekje erbij" topic "vraag en antwoord"
Heb jij je ervaringen met de producten van RS Natural Cosmetics al met anderen gedeeld? - zie "Producten"
RS Natural Cosmetics Live! - 15 september FeelGood Market Eindhoven - graag tot dan!
Natuurlijk mooi van binnenuit! - tips en recepten in "Eet je mooi" - topic "Verse sapjes en smoothies"

 

 Gezichtscreme

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Irina89




Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 26-03-12

Gezichtscreme Empty
BerichtOnderwerp: Gezichtscreme   Gezichtscreme Emptyma maa 26, 2012 4:57 am

Hoi Rieneke,

Nu met het lenteweertje is het ook weer heel erg belangrijk om crème met SPF te dragen. Mijn vorige dagcremes hadden altijd een goede SPF factor, maar volgens mij heeft de gezichtscreme van RS natural cosmetics dit niet. Kun jij een goede aanvullende SPF creme aanraden die goed samengaat met je product?

Bedankt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rieneke

Rieneke


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 24-03-12
Leeftijd : 51
Woonplaats : Utrecht

Gezichtscreme Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezichtscreme   Gezichtscreme Emptyma maa 26, 2012 7:20 am

Hoi Irina,

Goeie vraag! Het klopt dat de Bedouin Beauty conditioning day & night face cream geen SPF heeft (alleen een heel klein beetje natuurlijke SPF van de jojoba-olie, maar dat is niet voldoende om te kunnen vermelden op de verpakking). Dit is bewust gekozen aangezien we de crème zowel voor overdag als voor 's nachts geschikt wilden maken. Dus voor overdag is het verstandig om een extra SPF crème te smeren. Aangezien wij die (nog) niet in het assortiment hebben zul je hiervoor zoals je al aangeeft moeten uitwijken naar een ander merk.

Zelf geef ik meestal de voorkeur aan een licht smeerbare en niet vette zonnebrandcrème/lotion. Dat combineert ook het beste met onze gezichtscrème. Ik smeer dan eerst een dun laagje zonnebrandcrème en na een paar minuten de Bedouin Beauty face cream.

Op dit moment gebruik ik zelf Garnier Ambre Solaire Zonnebrand Light & Silky factor 15 voor mijn gezicht. Dit is geen speciale gezichts-zonnebrandcrème, maar een overall-product. Vaak zijn de speciale gezichts zonnebrandcrèmes te vet voor mij om te combineren met een dagcrème. Als ik echt ga zonnen, dan laat ik de dagcrème achterwege en gebruik ik wel een speciale gezichts-zonnebrandcrème.

Ik ga overigens binnenkort op zoek naar een goede zonnebrandcrème met een natuurlijke SPF, want daar gaat mijn voorkeur toch naar uit Smile Ik laat je via dit topic wel weten als ik een goede natuurlijke vervanger heb gevonden.

En wellicht komt er in de toekomst nog wel een speciaal zonneproduct van RS Natural Cosmetics.

Heb ik je vraag hiermee beantwoord?

Groetjes,
Rieneke
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.rs-naturalcosmetics.nl
Irina89




Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 26-03-12

Gezichtscreme Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezichtscreme   Gezichtscreme Emptyma maa 26, 2012 9:07 am

Bedankt voor je snelle antwoord. Handig zo'n forum! Binnenkort maar eens de stad in voor een goede zonnebrandcrème.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rieneke

Rieneke


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 24-03-12
Leeftijd : 51
Woonplaats : Utrecht

Gezichtscreme Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezichtscreme   Gezichtscreme Emptydi maa 27, 2012 12:10 am

Nog een aanvulling op mijn vorige post, want ik lees net de beautyblog van Misslipgloss en zij heeft een paar dagen geleden een artikel geplaatst over de zonnebrandproducten van Lovea. Die klinken mij erg goed in de oren! Het zijn natuurlijke producten (bevatten o.a. arganolie, wat fijn! Very Happy ), zijn licht smeerbaar en niet vettig en bieden hele goede zonbescherming de hele dag door. Zou dus een hele mooie aanvulling kunnen zijn op onze face cream. Ik ga de producten in ieder geval zelf aanschaffen binnenkort (zowel producten die ik als aanvulling op mijn dagelijkse gezichtsverzorging kan gebruiken (ik denk dat ik dan kies voor factor 15 of 30) als producten voor als ik echt wil gaan "zonnen" (minimaal factor 30)). Als ik ze dan een tijdje gebruikt heb zal ik mijn ervaringen hier delen.

De ervaringen van Misslipgloss met de Lovea zonneproducten kun je lezen in haar artikel over de Lovea zonnebrandproducten. Een kort videoverslagje van haar vind je in haar videoblog (vanaf ongeveer minuut 7:15)

Je kan de Lovea producten voor zover ik nu heb kunnen achterhalen kopen bij o.a. de VitaminStore, Etos en De Tuinen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.rs-naturalcosmetics.nl
Chantelle




Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 26-03-12
Leeftijd : 41

Gezichtscreme Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezichtscreme   Gezichtscreme Emptydi maa 27, 2012 2:09 am

Ik was zonet naar de Etos geweest om de Lovea zonneproducten te bekijken, maar die hadden ze niet in die filiaal. Morgen dus naar het centrum om bij De Tuinen en andere filialen bij de Etos kijken
Terug naar boven Ga naar beneden
cloggie




Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 25-03-12

Gezichtscreme Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezichtscreme   Gezichtscreme Emptydo maa 29, 2012 1:51 am

Ik heb de post van misslipgloss ook gelezen en wilde ook al naar de Tuinen om Lovea aan te schaffen.
Toch grappig om te zien wat zo'n blogpost eigenlijk doet!
Lijkt me wel heel fijn spul, vooral voor de kids met factor 50.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rieneke

Rieneke


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 24-03-12
Leeftijd : 51
Woonplaats : Utrecht

Gezichtscreme Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezichtscreme   Gezichtscreme Emptywo mei 02, 2012 6:19 am

Ik heb inmiddels de Lovea zonnebrandcrème gehaald (bij Etos) en al meerdere malen gebruikt (voor zowel gezicht/hals decolleté als armen). Omdat ik ging vliegen met alleen handbagage moest ik kiezen voor de Kids variant, want op dat flesje staat dat er 100ml in zit (erg vreemd trouwens, want de andere flesjes zijn precies hetzelfde en daar zou 125 ml in zitten volgens het etiket.....).

Het is een heel licht smeerbare crème, SPF 50 (vind ik zelf wat veel, daardoor schijnt de vitamine D productie tegengehouden te worden, maar de kids variant was er alleen in SPF 50). Ik moet wel flink inwrijven om de witte waas weg te krijgen, maar dat komt denk ik doordat de SPF zo hoog is, ik denk dat er meer iets van een sunblock in zit dan bij een lagere factor. Ik ben er verder wel erg tevreden over. Geen vet gevoel en een goede bescherming en er zit een spuitflacon op het flesje. Normaal vind ik dat niet handig omdat zonnebrandcrèmes vaak vet zijn en daardoor gaat het flesje altijd glijden in mijn hand als ik op de spuitknop drukt, maar daar heb ik bij dit product geen last van, ik denk doordat het niet vet is. Ik ga binnenkort ook een "gewonde" fles SPF 30 aanschaffen en dan ga ik ze afwisselen. Ik zal wel laten weten hoe die bevalt!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.rs-naturalcosmetics.nl
Gesponsorde inhoud





Gezichtscreme Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezichtscreme   Gezichtscreme Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gezichtscreme
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RS Natural Cosmetics forum :: Jouw RS Natural Cosmetics :: vragen aan en over RS Natural Cosmetics-
Ga naar: