RS Natural Cosmetics forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Het RS Natural Cosmetics forum is dé interactieve plek om ervaringen met het merk, de producten en natuurlijke verzorging in het algemeen te delen met anderen. Je kunt ook vragen stellen aan RS zelf en eigenaresse Rieneke is actief lid. Veel plezier!
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenRS Natural Cosmetics website
Leer forumleden kennen en doe je mee met vraag en antwoord spel! - forum "Koekje erbij" topic "vraag en antwoord"
Heb jij je ervaringen met de producten van RS Natural Cosmetics al met anderen gedeeld? - zie "Producten"
RS Natural Cosmetics Live! - 15 september FeelGood Market Eindhoven - graag tot dan!
Natuurlijk mooi van binnenuit! - tips en recepten in "Eet je mooi" - topic "Verse sapjes en smoothies"

 

 Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn

Ga naar beneden 
+15
Younaxx
GoldenShimmeringCloud
BiancaPK
phlox
Chantelle
Marleen
SweetBeautylicious
Conneke1962
Natasja
perlude
Arev
Rieneke
Irina89
Peony
RS Natural Cosmetics
19 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Rieneke

Rieneke


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 24-03-12
Leeftijd : 51
Woonplaats : Utrecht

Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn   Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 3 Emptyma aug 20, 2012 9:53 am

Natasja schreef:
Ik heb even een vraagje over het testen. Mag je, in plaats van beide armen en benen, ook 1 arm en 1 been met de bodylotion insmeren gedurende de testperiode? Ik denk dat ik het dan makkelijker vind om na afloop van de twee weken te bepalen of ik verschil merk aan mijn huid.

Goeie vraag Natasja, dank je. Dit mag zeker, prima idee! Als anderen dit ook handig vinden: ga je gang!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.rs-naturalcosmetics.nl
Chantelle




Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 26-03-12
Leeftijd : 41

Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn   Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 3 Emptydi aug 21, 2012 1:08 pm

Rieneke schreef:
Natasja schreef:
Ik heb even een vraagje over het testen. Mag je, in plaats van beide armen en benen, ook 1 arm en 1 been met de bodylotion insmeren gedurende de testperiode? Ik denk dat ik het dan makkelijker vind om na afloop van de twee weken te bepalen of ik verschil merk aan mijn huid.

Goeie vraag Natasja, dank je. Dit mag zeker, prima idee! Als anderen dit ook handig vinden: ga je gang!

Dit is idd een goeie! Ik heb zowel gisteren en vandaag beide armen en benen gesmeerd, maar morgen smeer ik maar 1 arm en been in Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Younaxx




Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 26-03-12

Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn   Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 3 Emptydo aug 23, 2012 5:01 am

Ik ben inmiddels ook al lekker vanaf maandag aan het smeren en het bevalt me prima! Ben helaas niet helemaal weg van de geur maar dat is geen ramp Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Chantelle




Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 26-03-12
Leeftijd : 41

Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn   Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 3 Emptyvr aug 24, 2012 1:27 pm

Younaxx schreef:
Ik ben inmiddels ook al lekker vanaf maandag aan het smeren en het bevalt me prima! Ben helaas niet helemaal weg van de geur maar dat is geen ramp Smile

Youna, ik denk dat je vooral moet wennen aan de geur. Toen ik voor het eerst de creme (en daarmee bedoel ik de gezichtscreme) in gebruik had vond ik het ook verschrikkelijk ruiken! Maar nu ben ik er echt I love you op!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rieneke

Rieneke


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 24-03-12
Leeftijd : 51
Woonplaats : Utrecht

Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn   Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 3 Emptyvr aug 24, 2012 10:24 pm

dank voor jullie berichtjes allemaal!

@Younaxx: gelukkig vinden de meeste mensen de Bedouin Beauty geur meteen heel erg fijn, maar soms komt het voor dat mensen "erin moeten groeien" waarna ze, zoals Chantelle ook heeft ervaren, in I love you zijn Smile. En natuurlijk komt het ook soms voor dat mensen niet van de geur (gaan) houden, omdat ze nou eenmaal een andere voorkeur hebben. Ik ben heel benieuwd wat voor jou straks van toepassing is! Succes verder met het testen (iedereen!)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.rs-naturalcosmetics.nl
isha8d

isha8d


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 25-03-12
Leeftijd : 50

Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn   Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 3 Emptydi aug 28, 2012 12:56 am

Ik ben inmiddels ook lekker aan het smeren.
Tot nu toe bevalt de lotion heel goed, geen droge plekken meer op mn armen. Eigenlijk vind ik het meer een bodycreme dan een lotion. Hij is namelijk heel rijk en voedend.
De geur vind ik niet echt storend , maar dat komt omdat ik een beetje serum vermeng met geurloze natusan en dit op mijn lichaam smeer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marleen




Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 06-04-12

Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn   Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 3 Emptyzo sep 02, 2012 9:16 pm

Ik moest ook aan de geur wennen. Maar als de creme eenmaal op mn huid zit, vind ik het juist heerlijk ruiken! Dan blijf ik aan mn arm snuffelen haha! Verder vind ik het lekker aanvoelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dorine 1971




Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 08-09-12

Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn   Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 3 Emptyza sep 08, 2012 8:45 pm

Hoi Rieneke,

Heeel graag meld ik me aan als proefpersoon voor je nieuwe bodylotion. Gisteren sprak ik je op de markt in het Griftpark (De Utrechtse Fabriek) en ik vond het ontzettend leuk om te ervaren hoe bevlogen en enthousisast je bent over je fijne, goede, en eerlijke producten. Ook je website ziet er prachtig, helder en informatief uit.

En nu ik lees dat je een RS Natural Cosmetics bodylotion aan het ontwikkelen bent, lijkt me ontzettend leuk om het te testen en reviewen. Ik ben er heel benieuwd naar en deel mijn ervaringen graag met jou en anderen.

Hartelijke groeten,
Dorine

ps: Ik heb contact gehad met Monique L. over RS Natural Cosmetics
Terug naar boven Ga naar beneden
RS Natural Cosmetics
Admin
RS Natural Cosmetics


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 13

Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn   Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 3 Emptyzo sep 09, 2012 11:24 pm

Hoi Dorine,

Ik vond het ook ontzettend leuk je ontmoet te hebben bij de Utrechtse Fabriek! Dank je wel ook voor je lieve, mooie woorden.

De testfase van de bodylotion is de afgelopen drie weken geweest en inmiddels afgerond. Maar ik hou je zeker in de peiling voor eventueel toekomstige testperiodes, fijn dat je zo enthousiast bent om hieraan mee te werken!

Dank je wel voor het contact zoeken met Monique, heel erg leuk. Ben benieuwd!

Hartelijke groetjes, Rieneke
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rs-naturalcosmetics.actieforum.com
Dorine 1971




Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 08-09-12

Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn   Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 3 Emptywo sep 12, 2012 6:08 am

Hoi Rieneke,

Dank je dat je me in je achterhoofd wilt houden voor toekomstige testperiodes. Ik doe heel graag mee!

Groetjes,
Dorine
Terug naar boven Ga naar beneden
Peony

Peony


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 01-04-12
Leeftijd : 41

Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn   Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 3 Emptyvr okt 26, 2012 9:32 pm

Sinds ik de bodylotion getest heb ben ik veel trouwer bodylotion gaan smeren. :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rieneke

Rieneke


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 24-03-12
Leeftijd : 51
Woonplaats : Utrecht

Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn   Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 3 Emptyma okt 29, 2012 12:12 am

Peony schreef:
Sinds ik de bodylotion getest heb ben ik veel trouwer bodylotion gaan smeren. :-)

Wat goed van je Peony! Smile Leuk om te horen.

Hierbij een korte update over de in ontwikkeling zijnde bodylotion, dat ons enthousiaste panel enige tijd geleden voor een periode van 14-21 dagen heeft getest (waarvoor nogmaals zeer veel dank!!!). De eerste resultaten naar aanleiding van deze testperiode hebben fijne input opgeleverd. In het kort:

Er werden twee varianten getest: A en B (met een iets andere samenstelling). De eerste conclusies hebben wij inmiddels kunnen trekken. Dit zijn de belangrijkste ervaringen van het testpanel:

dit bevalt uitstekend (beide varianten):
♥️ fijne smeerbaarheid
♥️ huid is zachter en gladder na 14 dagen
♥️ huid is minder droog na 14 dagen
♥️ huid voelt lekker gevoed
♥️ fijne geur

enkele punten voor verbetering:
♥️ geur mag voor sommigen iets sterker en langer blijven hangen
♥️ de lotion zou nog iets voedender mogen zijn (vooral variant B)
♥️ de lotion trekt bij sommigen iets te snel in (variant B)

Zeer waardevolle input! Binnenkort gaan wij met ons laboratorium aan de slag om beide varianten en alle bevindingen verder te analyseren om tot een nog betere samenstelling te komen die uiteindelijk in productie zal worden genomen. Want we willen natuurlijk de allerbeste bodylotion op de markt brengen waar iedereen heel erg blij van wordt!

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.rs-naturalcosmetics.nl
SweetBeautylicious

SweetBeautylicious


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 03-04-12

Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn   Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 3 Emptywo nov 14, 2012 3:27 am

Oh gaaf om te lezen! En ja de prijsindicatie had ik ook al door gegeven, ik zie het al helemaal voor me hoe het eruit ziet. Heb het er graag voorover, als je je scrubt met de scrub en daarna dezelfde bodylotion smeren. Oeh dat is een geweldige combi!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.sweetbeautylicious.nl
Gesponsorde inhoud





Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn   Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Bedouin Beauty deep smoothing oil serum
» Bedouin Beauty soft conditioning soap bar
» Bedouin Beauty conditioning day & night face cream
» Bedouin Beauty creamy face & body scrub
» Bedouin Beauty vitalising lava & spices mask

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RS Natural Cosmetics forum :: Jouw RS Natural Cosmetics :: Nieuw te ontwikkelen producten-
Ga naar: