RS Natural Cosmetics forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Het RS Natural Cosmetics forum is dé interactieve plek om ervaringen met het merk, de producten en natuurlijke verzorging in het algemeen te delen met anderen. Je kunt ook vragen stellen aan RS zelf en eigenaresse Rieneke is actief lid. Veel plezier!
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenRS Natural Cosmetics website
Leer forumleden kennen en doe je mee met vraag en antwoord spel! - forum "Koekje erbij" topic "vraag en antwoord"
Heb jij je ervaringen met de producten van RS Natural Cosmetics al met anderen gedeeld? - zie "Producten"
RS Natural Cosmetics Live! - 15 september FeelGood Market Eindhoven - graag tot dan!
Natuurlijk mooi van binnenuit! - tips en recepten in "Eet je mooi" - topic "Verse sapjes en smoothies"

 

 Voorstel topic voor nieuwe leden

Ga naar beneden 
+12
SweetBeautylicious
Peony
cloggie
isha8d
Chantelle
DonnaGuus
Irina89
perlude
Arev
Natasja
Rieneke
RS Natural Cosmetics
16 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
perlude




Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 26-03-12

Voorstel topic voor nieuwe leden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstel topic voor nieuwe leden   Voorstel topic voor nieuwe leden - Pagina 2 Emptyzo apr 01, 2012 11:03 pm

Peony schreef:
Dankjewel Rieneke! Laughing

@Perlude. Shocked Schaamt u! We hebben as woensdag een date. Cool

Shocked Laughing Embarassed
Ik zie nu ook dat je zelfs mijn naam hebt genoemd in je berichtje!!

Ik dacht alleen dat u 30 gaat worden... What a Face

Maare, welkom mevrouw! I love you
Terug naar boven Ga naar beneden
Peony

Peony


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 01-04-12
Leeftijd : 41

Voorstel topic voor nieuwe leden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstel topic voor nieuwe leden   Voorstel topic voor nieuwe leden - Pagina 2 Emptyzo apr 01, 2012 11:05 pm

perlude schreef:
Ik dacht alleen dat u 30 gaat worden... What a Face

Maare, welkom mevrouw! I love you

Dank u. Dat je niet eens de vrouw met wie je zou gaan trouwen herkent... Twisted Evil
Ik ben nog heel jong, al denken mijn grijze haren daar anders over. No
Terug naar boven Ga naar beneden
perlude




Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 26-03-12

Voorstel topic voor nieuwe leden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstel topic voor nieuwe leden   Voorstel topic voor nieuwe leden - Pagina 2 Emptyzo apr 01, 2012 11:07 pm

Laughing grijze haren?? Ik zie alleen maar highlights!

Ja ja.. liefde maakt blind Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Peony

Peony


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 01-04-12
Leeftijd : 41

Voorstel topic voor nieuwe leden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstel topic voor nieuwe leden   Voorstel topic voor nieuwe leden - Pagina 2 Emptyzo apr 01, 2012 11:22 pm

Ahhhh dankje lieffie! I love you
Terug naar boven Ga naar beneden
SweetBeautylicious

SweetBeautylicious


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 03-04-12

Voorstel topic voor nieuwe leden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstel topic voor nieuwe leden   Voorstel topic voor nieuwe leden - Pagina 2 Emptydi apr 03, 2012 8:21 am

Ik ben Agnetha van Sweet Beautylicious, een weblog over beauty, lifestyle en nog veel meer dan dat. Ik ken RS Natural Cosmetics bijna een jaar en wil het voor geen goud missen. Zulke fijne producten en ja ik moest in het begin wennen aan het serum, maar mijn mening is erover bijgeschaafd.

Van mij mag er dus nog veel en veel meer komen Wink.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.sweetbeautylicious.nl
Rieneke

Rieneke


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 24-03-12
Leeftijd : 51
Woonplaats : Utrecht

Voorstel topic voor nieuwe leden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstel topic voor nieuwe leden   Voorstel topic voor nieuwe leden - Pagina 2 Emptywo apr 04, 2012 9:04 am

Welkom Sweet Beautylicious (Agnetha), heel leuk dat je hier komt meedoen!!

En Peony en Perlude: hebben jullie een gezellig dagje gehad vandaag?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.rs-naturalcosmetics.nl
perlude




Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 26-03-12

Voorstel topic voor nieuwe leden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstel topic voor nieuwe leden   Voorstel topic voor nieuwe leden - Pagina 2 Emptywo apr 04, 2012 10:26 am

Smile wat lief dat je daar naar vraagt!

We hebben een hele leuke dag gehad. Heel veel in de tuin gewerkt, en ongelovelijk veel gekletst! Laughing

Het serum is trouwens ook heel fijn als je droge handen hebt van het wieden!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rieneke

Rieneke


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 24-03-12
Leeftijd : 51
Woonplaats : Utrecht

Voorstel topic voor nieuwe leden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstel topic voor nieuwe leden   Voorstel topic voor nieuwe leden - Pagina 2 Emptywo apr 04, 2012 8:40 pm

perlude schreef:
Smile wat lief dat je daar naar vraagt!

We hebben een hele leuke dag gehad. Heel veel in de tuin gewerkt, en ongelovelijk veel gekletst! Laughing

Het serum is trouwens ook heel fijn als je droge handen hebt van het wieden!
Klinkt heel gezellig! En handige tip mbt het serum Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.rs-naturalcosmetics.nl
Peony

Peony


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 01-04-12
Leeftijd : 41

Voorstel topic voor nieuwe leden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstel topic voor nieuwe leden   Voorstel topic voor nieuwe leden - Pagina 2 Emptydo apr 05, 2012 2:45 am

perlude schreef:
Smile wat lief dat je daar naar vraagt!

We hebben een hele leuke dag gehad. Heel veel in de tuin gewerkt, en ongelovelijk veel gekletst! Laughing

Het serum is trouwens ook heel fijn als je droge handen hebt van het wieden!

Het was inderdaad erg gezellig! En de tuin is mooi en mijn schoonpapa (eigenaar van de tuin) was heel blij! En hondje Babbel heeft de middag van haar leven gehad Perlude!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marleen




Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 06-04-12

Voorstel topic voor nieuwe leden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstel topic voor nieuwe leden   Voorstel topic voor nieuwe leden - Pagina 2 Emptyvr apr 06, 2012 10:55 pm

Hallo,
Ik ben Marleen, 29 jaar. Ik ben op dit forum terecht gekomen door mijn zoektocht naar natuurlijke producten voor mijn huid. En vandaag vond ik deze producten op internet en ik schrijf me hier meteen maar in om meer te ontdekken Smile
Ik heb een hele moeilijke huid die echt overal op reageert, dus ik ben wel heel erg benieuwd.
Groetjes Marleen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rieneke

Rieneke


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 24-03-12
Leeftijd : 51
Woonplaats : Utrecht

Voorstel topic voor nieuwe leden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstel topic voor nieuwe leden   Voorstel topic voor nieuwe leden - Pagina 2 Emptyvr apr 06, 2012 11:32 pm

welkom Marleen, heel leuk dat je je op het forum hebt aangemeld! Veel plezier hier! (en wil je de andere forumleden een beetje beter leren kennen, kijk dan ook even in het forum onderdeel "Koekje erbij?" Een gezellige plek!)

Groetjes,
Rieneke
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.rs-naturalcosmetics.nl
Yvonne65




Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 14-04-12

Voorstel topic voor nieuwe leden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstel topic voor nieuwe leden   Voorstel topic voor nieuwe leden - Pagina 2 Emptyzo apr 15, 2012 12:00 am

Hallo,

Ik ben Yvonne, 46 jaar. Door het lezen van diverse blog's, ben ik vorige week op deze site beland.
Ik was direct geïnteresseerd in de producten. Toevallig zag ik dat Rieneke op de markt in het Amstelpark zou staan.
Ik ben er heen gegaan en heb meteen wat producten gekocht. Ik moet zeggen dat ik er erg tevreden over ben.

Terug naar boven Ga naar beneden
Rieneke

Rieneke


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 24-03-12
Leeftijd : 51
Woonplaats : Utrecht

Voorstel topic voor nieuwe leden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstel topic voor nieuwe leden   Voorstel topic voor nieuwe leden - Pagina 2 Emptyma apr 16, 2012 7:02 am

Welkom Yvonne! Het was erg leuk je te ontmoeten op de Pure Markt in Amsterdam en wat gezellig dat je al wat posts hebt gedaan hier op het forum!

Groetjes, Rieneke
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.rs-naturalcosmetics.nl
phlox




Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 02-04-12

Voorstel topic voor nieuwe leden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstel topic voor nieuwe leden   Voorstel topic voor nieuwe leden - Pagina 2 Emptyma jun 04, 2012 3:18 am

Hallo,

Ik zag dat ik al een tijd geleden een account had aangemaakt voor dit forum, maar dat ik er nog niks mee had gedaan.

Mijn naam is Elke (Elisabeth's Ways) ben 33 jaar en sinds een tijdje grote fan van RS (dankzij een blog van BeautyNL's Eve aka Vera). Ik ben altijd erg voorzichtig met nieuwe producten omdat ik een zeer gevoelige huid heb (psorisasis).

Terug naar boven Ga naar beneden
Rieneke

Rieneke


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 24-03-12
Leeftijd : 51
Woonplaats : Utrecht

Voorstel topic voor nieuwe leden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstel topic voor nieuwe leden   Voorstel topic voor nieuwe leden - Pagina 2 Emptydi jun 05, 2012 2:25 am

Welkom Phlox/Elke! Leuk dat je ook al een aantal berichten hebt geplaatst en goed om te horen dat je RS kent via de blog van Vera (BeautyNL). Fijn dat je zo enthousiast bent over de producten en dat ze goed helpen tegen je psoriasis. Dank je wel voor het compliment! Veel lees- en schrijfplezier nog hier.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.rs-naturalcosmetics.nl
GoldenShimmeringCloud

GoldenShimmeringCloud


Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 27-06-12
Leeftijd : 33
Woonplaats : Blerick

Voorstel topic voor nieuwe leden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstel topic voor nieuwe leden   Voorstel topic voor nieuwe leden - Pagina 2 Emptywo jun 27, 2012 10:40 pm

Hallo allemaal!

Via het Lush forum heb ik RS Natural Cosmetics leren kennen een tijdje geleden. Ook ben ik gaan volgen via Facebook. En toen er net een link voorbij kwam met een post over gezonde sapjes hier op het forum, heb ik me aangemeld!

Ik ben 21 lentes jong, en woon in Limburg. Ik werk fulltime als customer service representative. Verder ben ik model, waarmee ik geld bij elkaar probeer te krijgen voor mijn grote trip naar mijn man van mijn dromen in Zuid Afrika. Ook ben ik in mijn vrije tijd bezig aan mijn (net opgestarte) Facebook pagina: Made with Love.

Verder ben ik gek op verzorgingsproducten en make-up. Ik heb nog nooit is van RS gebruikt, maar ik hoop dat dit forum me aansteekt Wink. Verder ben ik gek op natuurlijke producten en fair trade. Mijn favoriete merken zijn Sabon, Sante, Black Phoenix Alchemy Lab en Trading Post, Haus of Gloi, MAC, NARS en Hurraw!

Nou.. dat was het wel even voor nu denk ik =).
Vragen...? Stel ze gerust!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/pages/Made-with-Love/210609719059899
Rieneke

Rieneke


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 24-03-12
Leeftijd : 51
Woonplaats : Utrecht

Voorstel topic voor nieuwe leden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstel topic voor nieuwe leden   Voorstel topic voor nieuwe leden - Pagina 2 Emptydo jul 05, 2012 12:40 am

Welkom nog, GoldenShimmeringCloud! Wat leuk dat je je hebt aangemeld op het RS forum en dat je al het een en ander hebt gelezen over RS Natural Cosmetics. Als de nieuwe RS website in de lucht is (over ongeveer 3 weken) ga ik ook weer wat meer tijd steken in het levendiger maken en houden van dit forum, want het is een leuke plek om mensen te "ontmoeten" en achtergrondinformatie over RS Natural Cosmetics en de producten te krijgen en delen. Tot binnenkort dus!!

Groetjes,
Rieneke

PS. Wat een mooi doel, sparen voor een reis naar de liefde van je leven!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.rs-naturalcosmetics.nl
Gesponsorde inhoud





Voorstel topic voor nieuwe leden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstel topic voor nieuwe leden   Voorstel topic voor nieuwe leden - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Voorstel topic voor nieuwe leden
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kortingsactie ter ere van onze nieuwe promotiekaart! (t/m 23 september 2012)
» Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn
» Verwijzen naar RS-forum in RS Natural Cosmetics topic op Lush-forum of niet?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RS Natural Cosmetics forum :: Welkom op het forum :: Nieuwe gebruikers: lees eerst even dit!-
Ga naar: