RS Natural Cosmetics forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Het RS Natural Cosmetics forum is dé interactieve plek om ervaringen met het merk, de producten en natuurlijke verzorging in het algemeen te delen met anderen. Je kunt ook vragen stellen aan RS zelf en eigenaresse Rieneke is actief lid. Veel plezier!
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenRS Natural Cosmetics website
Leer forumleden kennen en doe je mee met vraag en antwoord spel! - forum "Koekje erbij" topic "vraag en antwoord"
Heb jij je ervaringen met de producten van RS Natural Cosmetics al met anderen gedeeld? - zie "Producten"
RS Natural Cosmetics Live! - 15 september FeelGood Market Eindhoven - graag tot dan!
Natuurlijk mooi van binnenuit! - tips en recepten in "Eet je mooi" - topic "Verse sapjes en smoothies"

 

 Mijn favoriete koekje

Ga naar beneden 
+4
Natasja
perlude
Arev
Rieneke
8 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Rieneke

Rieneke


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 24-03-12
Leeftijd : 51
Woonplaats : Utrecht

Mijn favoriete koekje Empty
BerichtOnderwerp: Mijn favoriete koekje   Mijn favoriete koekje Emptyma maa 26, 2012 2:11 am

Om de koekjes-categorie meteen goed te openen hierbij een topic waar je je knapperigste verhalen kunt delen over je favoriete koekje Very Happy

Ik eet zelf niet zo heel vaak koekjes, maar als ik er dan eentje neem is mijn persoonlijke favoriet toch wel: de roomboterkrakeling! of de stroopwafel, ook jummie (en zelfs door Canadezen in Nicaragua zeer geliefd en als betaalmiddel geaccepteerd, maar dat is weer een heel ander verhaal Laughing )
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.rs-naturalcosmetics.nl
Arev




Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 25-03-12

Mijn favoriete koekje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn favoriete koekje   Mijn favoriete koekje Emptyma maa 26, 2012 4:50 am

Hahhaa, wat ene grappig topic!

Mijn favoriete koekje.. tjonge.. daar moet ik wel even over nadenken.. Ehm.. bastognekoek of een lekker ouderwets stuk speculaasbrok.
Terug naar boven Ga naar beneden
perlude




Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 26-03-12

Mijn favoriete koekje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn favoriete koekje   Mijn favoriete koekje Emptyma maa 26, 2012 5:13 am

stroopwafel als betaalmiddel?? Vertel!
Terug naar boven Ga naar beneden
Natasja




Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 24-03-12
Leeftijd : 50

Mijn favoriete koekje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn favoriete koekje   Mijn favoriete koekje Emptyma maa 26, 2012 7:18 am

Mijn favoriet is de Space-koek, met chocola, caramel en koekvulling. Ik kan ze hier alleen nergens meer vinden, helaas... (maar wel beter voor de lijn Wink )
Terug naar boven Ga naar beneden
Rieneke

Rieneke


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 24-03-12
Leeftijd : 51
Woonplaats : Utrecht

Mijn favoriete koekje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn favoriete koekje   Mijn favoriete koekje Emptyma maa 26, 2012 7:33 am

Oeeeeh, de Spacekoek! Ja, die waren lekker!! Maar volgens mij kun je die inderdaad niet meer krijgen. Een vriend van mij kende degene die over de Spacekoeken ging (zo'n 10 jaar geleden ofzo) en die nam wel eens reuze-exemplaren mee. Wat een feest!

perlude schreef:
stroopwafel als betaalmiddel?? Vertel!
Ja, dat was erg leuk! Toen ik door Nicaragua reisde met mijn vriend en een goede vriendin die ons was komen opzoeken, verbleven we op een prachtige sprookjesachtige plek aan een kratermeer. Mijn vriendin was er al een week en had voor ons lekkernijen uit Nederland meegenomen (we reisden al een paar maanden dus moesten het al een tijdje zonder stellen Smile). Ze had o.a. paaseitjes meegenomen, een fles wijn maar ook stroopwafels. Heerlijk! Maar ja, na een week reizen waren die helaas net op. En toen kwamen we dus bij dat meer aan (Laguna de Apoyo), bij een accommodatie die gerund werd door een Canadese vrouw. Toen we vroegen naar een goedkope kamer (we reisden op een krap budget) en zij hoorde dat we uit Nederland kwamen zei ze: "you can also pay with stroopwafels!"

Ze had ze een keer gegeten toen een andere Nederlandse gast ze had meegenomen en vond ze zo goddelijk lekker dat ze ter plekke besloot dat iedereen die stroopwafels meenam daar ook mee kon betalen ipv met geld. Haha! Dat ging in ons geval dus niet meer Wink Iets om te onthouden dus als je op een krap budget naar Nicagarua reist.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.rs-naturalcosmetics.nl
Natasja




Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 24-03-12
Leeftijd : 50

Mijn favoriete koekje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn favoriete koekje   Mijn favoriete koekje Emptyma maa 26, 2012 7:35 am

Tot een jaar geleden kon ik de Spacekoeken nog gewoon hier bij AH kopen, maar om de een of andere reden waren ze opeens uit het assortiment Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Chantelle




Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 26-03-12
Leeftijd : 41

Mijn favoriete koekje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn favoriete koekje   Mijn favoriete koekje Emptyma maa 26, 2012 1:32 pm

Zijn die spacekoeken niet meer te koop? Volgens mij zag ik ze laatst toch echt in onze supermarkt hier.. (maar kan me natuurlijk vergissen) Hmm.. mijn favoriete koekje is eigenlijk ook wel de stroopwafel Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Rieneke

Rieneke


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 24-03-12
Leeftijd : 51
Woonplaats : Utrecht

Mijn favoriete koekje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn favoriete koekje   Mijn favoriete koekje Emptydi maa 27, 2012 4:35 am


Mijn favoriete koekje 769510396_16_whpK

Ze heten tegenwoordig Kanjers Chocowafels!

Mijn favoriete koekje Foto2_footer

En ze hebben zelfs een eigen website, de Kanjers: http://www.kanjers.nl/productinfo/assortiment/?page=chocowafel
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.rs-naturalcosmetics.nl
Natasja




Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 24-03-12
Leeftijd : 50

Mijn favoriete koekje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn favoriete koekje   Mijn favoriete koekje Emptydi maa 27, 2012 7:23 am

Ja, Kanjers, zo heten ze tegenwoordig!
Terug naar boven Ga naar beneden
cloggie




Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 25-03-12

Mijn favoriete koekje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn favoriete koekje   Mijn favoriete koekje Emptyza maa 31, 2012 5:26 am

Koekjes! Die at ik vroeger hele pakken van op een dag maar da's niet gezond dus dat doe ik maar niet meer haha
Ik eet echt bijna helemaal geen koekjes meer maar goed, als ik er dan een neem is het deze:
Mijn favoriete koekje De_Strooper_koekske
Terug naar boven Ga naar beneden
Rieneke

Rieneke


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 24-03-12
Leeftijd : 51
Woonplaats : Utrecht

Mijn favoriete koekje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn favoriete koekje   Mijn favoriete koekje Emptyza maa 31, 2012 6:16 am

Die ziet er lekker uit Cloggie! Wat is het, een soort knapperig wafeltje?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.rs-naturalcosmetics.nl
Arev




Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 25-03-12

Mijn favoriete koekje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn favoriete koekje   Mijn favoriete koekje Emptyza maa 31, 2012 6:29 am

Rieneke Steeghs schreef:
Die ziet er lekker uit Cloggie! Wat is het, een soort knapperig wafeltje?

Aan de url van de afbeelding te zien heten ze "t Koekske" en zijn ze van De Strooper (of iets in die trant), zien er wel lekker uit!
Terug naar boven Ga naar beneden
Peony

Peony


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 01-04-12
Leeftijd : 41

Mijn favoriete koekje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn favoriete koekje   Mijn favoriete koekje Emptyzo apr 01, 2012 5:26 am

Kanjers zijn toch nog wel gewoon te koop? Ik eet ook zelden koek(jes) maar ik denk dat ik de echte Walkers shortbread (uit Engeland) nog wel het lekkerste vind. Hier in NL de Digestive met chocola. Oeh la laa
Terug naar boven Ga naar beneden
Natasja




Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 24-03-12
Leeftijd : 50

Mijn favoriete koekje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn favoriete koekje   Mijn favoriete koekje Emptyzo apr 01, 2012 5:28 am

Ik denk dat Kanjers er inderdaad nog wel zijn, maar helaas niet meer te koop bij de enige supermarkt die ons dorp rijk is...
Terug naar boven Ga naar beneden
Peony

Peony


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 01-04-12
Leeftijd : 41

Mijn favoriete koekje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn favoriete koekje   Mijn favoriete koekje Emptyzo apr 01, 2012 5:31 am

Ah. Ik kocht ze nog wel eens als "snelle suikers voor onderweg" koeken voor in de auto. Zijn hier denk ik nog wel te koop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rieneke

Rieneke


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 24-03-12
Leeftijd : 51
Woonplaats : Utrecht

Mijn favoriete koekje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn favoriete koekje   Mijn favoriete koekje Emptyzo apr 01, 2012 9:57 pm

Vorige week vrijdag heb ik kletskoppen gepimpt voor bij een dessert. We hadden bezoek en bij gebrek aan tijd koos ik voor "snelle" koekjes van de supermarkt. Normaal zou ik ook de kletskoppen zelf maken, maar nu heb ik de supermarktkletskoppen gepimpt met 78% chocolade (beetje van mezelf, beetje van AH dus Wink). Choco gesmolten in pannetje en toen over één kant van de kletskoppen verdeeld. Laten afkoelen en geserveerd met zelfgemaakt vanille-ijs (was nog over van eerder etentje), met sausje van room met drupje Pedro-Ximenez erbij: smullen!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.rs-naturalcosmetics.nl
perlude




Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 26-03-12

Mijn favoriete koekje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn favoriete koekje   Mijn favoriete koekje Emptyzo apr 01, 2012 11:12 pm

Hmmm! KLinkt heerlijk!

Ik ben weer helemaal intoo de cake bokkepootjes. Maar dan wel die zonder jam erin, want die vind ik vies!
Terug naar boven Ga naar beneden
Peony

Peony


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 01-04-12
Leeftijd : 41

Mijn favoriete koekje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn favoriete koekje   Mijn favoriete koekje Emptyzo apr 01, 2012 11:26 pm

Cake bokkepootjes? Zijn dat die met marsepein? Mergpijpjes heten die. Mijn vader is daar ook helemaal gek op (maar gelukkig eet -ie ze zelden want dan weet hij dat het pak achter elkaar op gaat). Over jam in koek gesproken, kennen jullie de "gangmakers" nog?
Terug naar boven Ga naar beneden
perlude




Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 26-03-12

Mijn favoriete koekje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn favoriete koekje   Mijn favoriete koekje Emptyzo apr 01, 2012 11:32 pm

je hebt helemaal gelijk!
Ik was in de war, ik bedoel cake mergpijpjes. Je hebt ook die met alleen creme, maar die zijn het toch niet helemaal Wink

Gangmakers ken ik niet..
Terug naar boven Ga naar beneden
Peony

Peony


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 01-04-12
Leeftijd : 41

Mijn favoriete koekje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn favoriete koekje   Mijn favoriete koekje Emptyzo apr 01, 2012 11:38 pm

Welke bedoel je met crème? Tjee, jij bent echt een koekjesexpert! hahaha.
Gangmakers zijn ronde cakejes met jam er in en chocola erop.
Terug naar boven Ga naar beneden
perlude




Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 26-03-12

Mijn favoriete koekje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn favoriete koekje   Mijn favoriete koekje Emptyzo apr 01, 2012 11:46 pm

Ja, je hebt mergpijpjes met alleen creme, en met cake en creme drunken
Gangmakers lijken me niets.. hou niet zo van jam in koek..
Terug naar boven Ga naar beneden
Peony

Peony


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 01-04-12
Leeftijd : 41

Mijn favoriete koekje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn favoriete koekje   Mijn favoriete koekje Emptyzo apr 01, 2012 11:56 pm

Lust je dan ook geen jamdonuts?
Terug naar boven Ga naar beneden
perlude




Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 26-03-12

Mijn favoriete koekje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn favoriete koekje   Mijn favoriete koekje Emptyma apr 02, 2012 12:26 am

niet dat ik weet. Hou wel van gewone 'doh'nuts!
Terug naar boven Ga naar beneden
Peony

Peony


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 01-04-12
Leeftijd : 41

Mijn favoriete koekje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn favoriete koekje   Mijn favoriete koekje Emptyma apr 02, 2012 1:25 am

hmmm. Ik ga deze week alvast bakken voor mijn verjaardag! :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
cloggie




Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 25-03-12

Mijn favoriete koekje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn favoriete koekje   Mijn favoriete koekje Emptyma apr 02, 2012 2:00 am

Rieneke Steeghs schreef:
Die ziet er lekker uit Cloggie! Wat is het, een soort knapperig wafeltje?

Het is inderdaad een knapperig soort wafeltje met een heerlijke smaak, ik kan het niet uitleggen haha
ze zijn inderdaad van de strooper trouwens, liggen gewoon in de supermarkt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Mijn favoriete koekje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn favoriete koekje   Mijn favoriete koekje Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mijn favoriete koekje
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RS Natural Cosmetics forum :: Gewoon gezellig! :: Koekje erbij?-
Ga naar: