RS Natural Cosmetics forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Het RS Natural Cosmetics forum is dé interactieve plek om ervaringen met het merk, de producten en natuurlijke verzorging in het algemeen te delen met anderen. Je kunt ook vragen stellen aan RS zelf en eigenaresse Rieneke is actief lid. Veel plezier!
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenRS Natural Cosmetics website
Leer forumleden kennen en doe je mee met vraag en antwoord spel! - forum "Koekje erbij" topic "vraag en antwoord"
Heb jij je ervaringen met de producten van RS Natural Cosmetics al met anderen gedeeld? - zie "Producten"
RS Natural Cosmetics Live! - 15 september FeelGood Market Eindhoven - graag tot dan!
Natuurlijk mooi van binnenuit! - tips en recepten in "Eet je mooi" - topic "Verse sapjes en smoothies"

 

 Mijn favoriete koekje

Ga naar beneden 
+4
Natasja
perlude
Arev
Rieneke
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Rieneke

Rieneke


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 24-03-12
Leeftijd : 51
Woonplaats : Utrecht

Mijn favoriete koekje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn favoriete koekje   Mijn favoriete koekje - Pagina 2 Emptyma apr 02, 2012 11:53 pm

cloggie schreef:
Het is inderdaad een knapperig soort wafeltje met een heerlijke smaak, ik kan het niet uitleggen haha
ze zijn inderdaad van de strooper trouwens, liggen gewoon in de supermarkt.
Geloof dat ik ze dan maar eens moet proberen, klinkt goed! Al ben ik eigenlijk niet zo'n koekjes-eter (vind koekjes heeeeel lekker, maar mis ze niet als ik ze niet in huis haal, dus doe ik het maar niet). Misschien een keertje voor als er bezoek komt Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.rs-naturalcosmetics.nl
Irina89




Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 26-03-12

Mijn favoriete koekje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn favoriete koekje   Mijn favoriete koekje - Pagina 2 Emptydi apr 03, 2012 3:47 am

Hebben jullie ook tips voor 'natuurlijke' koekjes? Ik probeer tegenwoordig geen snoep meer te eten met onnatuurlijke suikers (word ik veel te onrustig van Wink) dus haal nu wel eens een zakje snoepjes bij de tuinen / biologische winkel, etc. Maar vind die koekjes altijd zo droog daar.. dus tips zijn welkom!
Terug naar boven Ga naar beneden
Arev




Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 25-03-12

Mijn favoriete koekje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn favoriete koekje   Mijn favoriete koekje - Pagina 2 Emptydi apr 03, 2012 3:51 am

De koekjes van Céréal of Eve's Choice?
Terug naar boven Ga naar beneden
Irina89




Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 26-03-12

Mijn favoriete koekje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn favoriete koekje   Mijn favoriete koekje - Pagina 2 Emptydi apr 03, 2012 5:22 am

Arev schreef:
De koekjes van Céréal of Eve's Choice?

Ga ik eens proberen, bedankt Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Peony

Peony


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 01-04-12
Leeftijd : 41

Mijn favoriete koekje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn favoriete koekje   Mijn favoriete koekje - Pagina 2 Emptydi apr 03, 2012 6:52 am

In die van Céréal zitten zoetstoffen en die kunnen je hetzelfde gevoel geven. Op het lushforum is een topic (in totale blabla geloof ik) dat over suikervrij eten gaat. Marijn weet vaak goeie merken en heeft ook veel recepten voor zelf maken van producten zonder suiker/gluten/enz.
Terug naar boven Ga naar beneden
Irina89




Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 26-03-12

Mijn favoriete koekje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn favoriete koekje   Mijn favoriete koekje - Pagina 2 Emptydi apr 03, 2012 8:22 am

Bedankt Smile ik ga straks even opzoek!
Terug naar boven Ga naar beneden
Natasja




Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 24-03-12
Leeftijd : 50

Mijn favoriete koekje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn favoriete koekje   Mijn favoriete koekje - Pagina 2 Emptydo apr 19, 2012 3:06 am

Jippie, de Kanjers liggen weer in het schap bij onze AH!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rieneke

Rieneke


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 24-03-12
Leeftijd : 51
Woonplaats : Utrecht

Mijn favoriete koekje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn favoriete koekje   Mijn favoriete koekje - Pagina 2 Emptyzo apr 22, 2012 10:10 pm

Natasja schreef:
Jippie, de Kanjers liggen weer in het schap bij onze AH!
Jeeeej!!! En, heb je ze al gekocht?

Voor mensen die van zelfgebakken koekjes houden is dit misschien een lekkere tip: recept voor Sunny Oatmeal Cookies op Waymadi.nl. zien er in ieder geval heerlijk uit!
Mijn favoriete koekje - Pagina 2 6957147728_2589dc3ee1_z
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.rs-naturalcosmetics.nl
Gesponsorde inhoud





Mijn favoriete koekje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn favoriete koekje   Mijn favoriete koekje - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mijn favoriete koekje
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Favoriete shop stad
» Favoriete natuurlijke cosmetica ingrediënten
» Je 3 meest favoriete en 3 absolute no-go beautyproducten

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RS Natural Cosmetics forum :: Gewoon gezellig! :: Koekje erbij?-
Ga naar: