RS Natural Cosmetics forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Het RS Natural Cosmetics forum is dé interactieve plek om ervaringen met het merk, de producten en natuurlijke verzorging in het algemeen te delen met anderen. Je kunt ook vragen stellen aan RS zelf en eigenaresse Rieneke is actief lid. Veel plezier!
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenRS Natural Cosmetics website
Leer forumleden kennen en doe je mee met vraag en antwoord spel! - forum "Koekje erbij" topic "vraag en antwoord"
Heb jij je ervaringen met de producten van RS Natural Cosmetics al met anderen gedeeld? - zie "Producten"
RS Natural Cosmetics Live! - 15 september FeelGood Market Eindhoven - graag tot dan!
Natuurlijk mooi van binnenuit! - tips en recepten in "Eet je mooi" - topic "Verse sapjes en smoothies"

 

 Bedouin Beauty deep smoothing oil serum

Ga naar beneden 
+3
Irina89
isha8d
RS Natural Cosmetics
7 plaatsers
AuteurBericht
RS Natural Cosmetics
Admin
RS Natural Cosmetics


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 13

Bedouin Beauty deep smoothing oil serum Empty
BerichtOnderwerp: Bedouin Beauty deep smoothing oil serum   Bedouin Beauty deep smoothing oil serum Emptyvr maa 23, 2012 1:52 am

Deel hier je ervaringen met het Bedouin Beauty deep smoothing oil serum

Bedouin Beauty deep smoothing oil serum Serum20ml_2_500
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rs-naturalcosmetics.actieforum.com
isha8d

isha8d


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 25-03-12
Leeftijd : 50

Bedouin Beauty deep smoothing oil serum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bedouin Beauty deep smoothing oil serum   Bedouin Beauty deep smoothing oil serum Emptyma maa 26, 2012 12:37 am

Ik heb eerst tijdens een beurs de 5 ml gekocht. Na een paar dagen merkte ik heel wat verbetering op mijn droge huid.
Nu heb ik al een tijdje de 50 ml staan en af en toe wrijf ik het ook een beetje in mn haar.
Het serum ruikt erg lekker en trekt goed in.
Momenteel gebruik ik het serum iedere avond en soms in het weekend overdag.
Erg goed product. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Irina89




Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 26-03-12

Bedouin Beauty deep smoothing oil serum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bedouin Beauty deep smoothing oil serum   Bedouin Beauty deep smoothing oil serum Emptyma maa 26, 2012 4:54 am

Ik gebruik het serum 2 a 3 keer per week, heerlijk voedend voor mijn huid!
Terug naar boven Ga naar beneden
DonnaGuus




Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 26-03-12

Bedouin Beauty deep smoothing oil serum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bedouin Beauty deep smoothing oil serum   Bedouin Beauty deep smoothing oil serum Emptyma maa 26, 2012 7:12 am

Ik gebruik dit serum om de dag op mijn gezicht en ook af en toe in mijn haar.
Het trekt supersnel in je huid en het ruikt ook nog eens heerlijk.
Ik heb echt het idee dat het wat voor mijn huid doet.
Terug naar boven Ga naar beneden
perlude




Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 26-03-12

Bedouin Beauty deep smoothing oil serum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bedouin Beauty deep smoothing oil serum   Bedouin Beauty deep smoothing oil serum Emptyza maa 31, 2012 9:08 pm

Dit is mijn review toen ik net de proefverpakking had gekocht vanuit een ander forum.
Citaat :

Ik heb een week of 2 geleden een proefverpakking van het serum gekocht.
Heb deze opgehaald bij rieneke zelf. Ze was echt super behulpzaam via de mail! Mijn complimenten daarvoor!
Ik kreeg zelfs nog een leuk extratje erbij. En de verpakking was echt super mooi en stijlvol (:

En het serum zelf. Mén wat is dit lekker zeg!
Het ruikt naar manderijn en wat oranjebloesem. Als ik het opbreng is het echt zo ingetrokken en voelt vrijwel niet vet aan.
Ik krijg er geen pukkeltjes van of grote porieen.. iets wat ik van vrijwel alles krijg wat vet is (ook alle lushcremes) Dus dat was voor mij in de eerste dagen al een klein wonder!
Nu gebruik ik het dus een week of 2, 3 keer in de week en ik zie al echt resultaat. Vooral op mijn decolete heb ik van die lange kreukels lopen van het op mn zij slapen. Deze zijn gewoon nagenoeg weg! Op mijn gezicht zie ik niet veel resultaat. Maar wel een heerlijk zacht en gevoed huidje. Er staat ook bij dat resultaten na een maand ofzo te zien zijn. Dus ik ben benieuwd hoe het over een paar weken is.

Ik heb er ook een haarmaskertje van genomen. Maar kan niet zeggen dat dat echt iets voor mijn haar deed. Wel heb ik het 1 keer in nat haar in de puntjes gesmeerd en daarna mijn haar gefohnd en alle troep erin geflikkerd wat ik altijd doe. Daarvoor werkt het wel heel goed. Geen pluis en geen vette kop. Meestal gebruik ik AC of R&B als leave in. Maar deze ga ik dus ook als afwisseling gebruiken in mn haar.

Ik ben iig groot fan, en vooral totaal verbaast dat ik geen last heb van het vet!

Ik ga hier iig een grotere van halen als deze op is.


Inmiddels heb ik de 20 ml, en nog steeds heel blij ermee.
Heb het afgelopen winter echt heel veel gebruikt, ik denk haast dagelijks..Door de kou krijg ik altijd een vreselijk droge huid, dus heb ik deze onder mijn dagcreme gebruikt. Waar dit sirum in de zomer veel te rijk is voor dagelijks gebruik, is het in de winter perfect!
Gebruik het ook voor mijn droge nagels en nagelriemen.
Nu ook regelmatig als maskertje voor mijn haar. Ik gebruik het niet meer als leave in, daarvoor is het toch te vet!

Dit is momenteel mijn favorite product. Als ik nog maar 1 ding zou mogen gebruiken dan is het dit serum!
Terug naar boven Ga naar beneden
Yvonne65




Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 14-04-12

Bedouin Beauty deep smoothing oil serum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bedouin Beauty deep smoothing oil serum   Bedouin Beauty deep smoothing oil serum Emptyzo apr 15, 2012 12:20 am

Ik heb al veel crèmes gebruikt voor mijn huid maar kan eigenlijk nergens tegen. Het wordt altijd rood, vlekkerig en droog. Ik heb vorige week een proefverpakking van het serum gekocht en heb het sindsdien dagelijks gebruikt. Mijn gezicht voelt zacht aan en ik heb geen last meer van rode vlekken. (Ik gebruik het in combinatie met de zeep). Ik ben erg tevreden en ga zeker de grotere versie bestellen!
Terug naar boven Ga naar beneden
phlox




Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 02-04-12

Bedouin Beauty deep smoothing oil serum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bedouin Beauty deep smoothing oil serum   Bedouin Beauty deep smoothing oil serum Emptyma jun 04, 2012 3:22 am

Ik heb een zeer gevoelige huid dankzij de psoriasis en ben daardoor erg voorzichtig met nieuwe beautyproducten. Het beautypakketje met de probeerverpakking was daarom een uitkomst voor mij op te proberen of ik geen rare uitslag zou krijgen. Het pakketje heeft een tijdje op toilettafel gelegen, waarom geen idee. Een maand geleden ben ik begonnen met het gebruiken van de serum rond mijn ogen en ik vind het heerlijk. De meeste oogproduten prikken, maar dit serum is juist verzachtend en verbetert de conditie van de huid rondom mijn ogen. Nu gebruik ik het serum iedere ochtend en avond rond mijn ogen en 's avonds gebruik ik het ook als serum voor mijn hele gezicht. Ben zo blij dat ik het toch aangedurft heb om het te proberen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Bedouin Beauty deep smoothing oil serum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bedouin Beauty deep smoothing oil serum   Bedouin Beauty deep smoothing oil serum Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bedouin Beauty deep smoothing oil serum
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Bedouin Beauty vitalising lava & spices mask
» Armbandje cadeau bij deep smoothing oil serum 9 t/m 15 april 2012 op=op!
» Bedouin Beauty soft conditioning soap bar
» Bedouin Beauty conditioning day & night face cream
» Bedouin Beauty creamy face & body scrub

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RS Natural Cosmetics forum :: Jouw RS Natural Cosmetics :: Producten-
Ga naar: