RS Natural Cosmetics forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Het RS Natural Cosmetics forum is dé interactieve plek om ervaringen met het merk, de producten en natuurlijke verzorging in het algemeen te delen met anderen. Je kunt ook vragen stellen aan RS zelf en eigenaresse Rieneke is actief lid. Veel plezier!
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenRS Natural Cosmetics website
Leer forumleden kennen en doe je mee met vraag en antwoord spel! - forum "Koekje erbij" topic "vraag en antwoord"
Heb jij je ervaringen met de producten van RS Natural Cosmetics al met anderen gedeeld? - zie "Producten"
RS Natural Cosmetics Live! - 15 september FeelGood Market Eindhoven - graag tot dan!
Natuurlijk mooi van binnenuit! - tips en recepten in "Eet je mooi" - topic "Verse sapjes en smoothies"

 

 Bedouin Beauty conditioning day & night face cream

Ga naar beneden 
+3
Irina89
isha8d
RS Natural Cosmetics
7 plaatsers
AuteurBericht
RS Natural Cosmetics
Admin
RS Natural Cosmetics


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 13

Bedouin Beauty conditioning day & night face cream Empty
BerichtOnderwerp: Bedouin Beauty conditioning day & night face cream   Bedouin Beauty conditioning day & night face cream Emptyvr maa 23, 2012 10:48 pm

Deel hier je ervaringen met de Bedouin Beauty conditioning day & night face cream

Bedouin Beauty conditioning day & night face cream Argan_olie_sheabutter_creme_50ml_2
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rs-naturalcosmetics.actieforum.com
isha8d

isha8d


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 25-03-12
Leeftijd : 50

Bedouin Beauty conditioning day & night face cream Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bedouin Beauty conditioning day & night face cream   Bedouin Beauty conditioning day & night face cream Emptyma maa 26, 2012 12:56 am

Eerst vond ik de creme wel erg snel intrekken en voelde mijn gezicht 'trekkerig" aan. Na advies van Rieneke smeer ik nu eerst een dun laagje serum en daarover heen de creme.
Nu het weer wat warmer wordt is dit niet meer nodig.
De creme had ik tijdens de wintermaande gekocht en de combinatie van warmte-kou veroorzaakte de trekkerigheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Irina89




Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 26-03-12

Bedouin Beauty conditioning day & night face cream Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bedouin Beauty conditioning day & night face cream   Bedouin Beauty conditioning day & night face cream Emptyma maa 26, 2012 4:53 am

Ik vind dit een heerlijke crème voor mijn gecombineerde huid. Maakt mijn wangen lekker zacht en mn T-zone puistvrij Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
DonnaGuus




Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 26-03-12

Bedouin Beauty conditioning day & night face cream Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bedouin Beauty conditioning day & night face cream   Bedouin Beauty conditioning day & night face cream Emptyma maa 26, 2012 7:17 am

Ik had ook een trekkerige huid,zelfs na gebruik van het serum.
Maar na ongeveer een kwartiertje was het trekkerige gevoel weg.
Het voelde echt alsof mijn gezicht strak getrokken werd. Het leek wel of ik een facelift gehad had. Laughing
Ik vond mijn huid er mooi egaal en gevoed uitzien.
Alleen nu het mooi weer wordt,gebruik ik liever een dagcreme met beschermingsfactor.
Maar als nachtcreme kan ik hem dus nog wel gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
SweetBeautylicious

SweetBeautylicious


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 03-04-12

Bedouin Beauty conditioning day & night face cream Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bedouin Beauty conditioning day & night face cream   Bedouin Beauty conditioning day & night face cream Emptydi apr 03, 2012 8:28 am

Ik vind hem heerlijk, ik houd totaal niet van vette dagcrèmes. Het moet snel intrekken en ik moet er na zeker 5 a 10 minuten niets meer van voelen en dat heb ik met deze zeker niet. Na een minuut is het al ingetrokken en daar houd ik van.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.sweetbeautylicious.nl
Peony

Peony


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 01-04-12
Leeftijd : 41

Bedouin Beauty conditioning day & night face cream Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bedouin Beauty conditioning day & night face cream   Bedouin Beauty conditioning day & night face cream Emptyvr okt 26, 2012 9:34 pm

Ik ben hier eerlijk gezegd niet zo wild van. De geur is heerlijk en de textuur ook. Maar het voelt alsof er een trekkerig laagje op mijn gezicht zit. Ik gebruik 'm nu als nachtcrème (ik heb een proefpotje) maar ik wil tezijnertijd toch weer terug naar het serum voor de nacht. Dat was perfect voor mij afgelopen half jaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rieneke

Rieneke


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 24-03-12
Leeftijd : 51
Woonplaats : Utrecht

Bedouin Beauty conditioning day & night face cream Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bedouin Beauty conditioning day & night face cream   Bedouin Beauty conditioning day & night face cream Emptyma okt 29, 2012 12:25 am

Dank jullie wel voor jullie feedback!!!!

Het kan inderdaad voorkomen dat je bij het voor het eerst gebruiken van de creme een trekkerig gevoel ervaart direct na gebruik (wat doorgaans na een paar minuten overgaat in een zacht gevoel). De creme bevat veel olien en vetten maar trekt ook makkelijk in de huid, waardoor het trekkerige gevoel veroorzaakt kan worden (vooral als je een wat drogere huid hebt). Sommige mensen (inclusief ikzelf) kunnen dan een trekkerige gevoel ervaren, als je voor het eerst de creme gaat gebruiken en je huid er nog aan moet wennen. Meestal verdwijnt dit gevoel na een week of twee weken gebruik, als je huid op de creme is 'ingesteld'. Een enkeling blijft er echter last van houden. Oplossing kan zijn: combineren met een paar druppels serum of iets meer creme gebruiken, totdat je huid aan het nieuwe product gewend is en je het trekkerige gevoel niet meer ervaart.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.rs-naturalcosmetics.nl
SweetBeautylicious

SweetBeautylicious


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 03-04-12

Bedouin Beauty conditioning day & night face cream Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bedouin Beauty conditioning day & night face cream   Bedouin Beauty conditioning day & night face cream Emptywo nov 14, 2012 3:22 am

Rieneke schreef:
Dank jullie wel voor jullie feedback!!!!

Het kan inderdaad voorkomen dat je bij het voor het eerst gebruiken van de creme een trekkerig gevoel ervaart direct na gebruik (wat doorgaans na een paar minuten overgaat in een zacht gevoel). De creme bevat veel olien en vetten maar trekt ook makkelijk in de huid, waardoor het trekkerige gevoel veroorzaakt kan worden (vooral als je een wat drogere huid hebt). Sommige mensen (inclusief ikzelf) kunnen dan een trekkerige gevoel ervaren, als je voor het eerst de creme gaat gebruiken en je huid er nog aan moet wennen. Meestal verdwijnt dit gevoel na een week of twee weken gebruik, als je huid op de creme is 'ingesteld'. Een enkeling blijft er echter last van houden. Oplossing kan zijn: combineren met een paar druppels serum of iets meer creme gebruiken, totdat je huid aan het nieuwe product gewend is en je het trekkerige gevoel niet meer ervaart.

Ik moet ook zeggen dat ik nu meer gebruik, 3 a 4 pompjes en soms met het serum erbij. En ik merk weer dat een rode plek op mijn gezicht ook weer minder wordt. Helaas zal het niet helemaal weggaan tenzij ik make-up gebruik.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.sweetbeautylicious.nl
Gesponsorde inhoud





Bedouin Beauty conditioning day & night face cream Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bedouin Beauty conditioning day & night face cream   Bedouin Beauty conditioning day & night face cream Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bedouin Beauty conditioning day & night face cream
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Bedouin Beauty deep smoothing oil serum
» Bedouin Beauty soft conditioning soap bar
» Bedouin Beauty vitalising lava & spices mask
» Bedouin Beauty creamy face & body scrub
» Reviews Bedouin Beauty creamy face & body scrub

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RS Natural Cosmetics forum :: Jouw RS Natural Cosmetics :: Producten-
Ga naar: