RS Natural Cosmetics forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Het RS Natural Cosmetics forum is dé interactieve plek om ervaringen met het merk, de producten en natuurlijke verzorging in het algemeen te delen met anderen. Je kunt ook vragen stellen aan RS zelf en eigenaresse Rieneke is actief lid. Veel plezier!
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenRS Natural Cosmetics website
Leer forumleden kennen en doe je mee met vraag en antwoord spel! - forum "Koekje erbij" topic "vraag en antwoord"
Heb jij je ervaringen met de producten van RS Natural Cosmetics al met anderen gedeeld? - zie "Producten"
RS Natural Cosmetics Live! - 15 september FeelGood Market Eindhoven - graag tot dan!
Natuurlijk mooi van binnenuit! - tips en recepten in "Eet je mooi" - topic "Verse sapjes en smoothies"

 

 Favoriete shop stad

Ga naar beneden 
+3
Rieneke
Natasja
Charisma
7 plaatsers
AuteurBericht
Charisma




Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 26-03-12

Favoriete shop stad Empty
BerichtOnderwerp: Favoriete shop stad   Favoriete shop stad Emptyma maa 26, 2012 6:36 am

Post hier je favoriete shop stad!
En vertel ons natuurlijk ook waarom.

Leuke winkeltips in een bepaalde stad? Of een aanrader kwa gezellige terrasjes om juist bij te komen na al dat shoppen?

Tell us...
Terug naar boven Ga naar beneden
Charisma




Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 26-03-12

Favoriete shop stad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Favoriete shop stad   Favoriete shop stad Emptyma maa 26, 2012 6:44 am

Mijn favoriete shop stad in Nederland is Rotterdam.

Erg leuk vind ik het om los te gaan in de Primark, lekker veel kopen, voor weinig geld. Ik koop er vaak veel leuke lingerie setjes, deze zijn echt van goede kwaliteit! Of een leuke clutch, die perfect matcht bij 'die ene outfit'.

Verder sla ik in Rotterdam zeker niet de River Island over, Lush natural cosmetics, Shoebaloo & éen van de vele boetiekjes zoals La Class.
Terug naar boven Ga naar beneden
Natasja




Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 24-03-12
Leeftijd : 50

Favoriete shop stad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Favoriete shop stad   Favoriete shop stad Emptyma maa 26, 2012 7:09 am

Den Bosch, omdat het alles heeft: Lush, Rituals, Bijenkorf, Sephora en.... Bossche Bollen! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Rieneke

Rieneke


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 24-03-12
Leeftijd : 51
Woonplaats : Utrecht

Favoriete shop stad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Favoriete shop stad   Favoriete shop stad Emptyma maa 26, 2012 7:51 am

wat een leuk nieuw topic! Altijd handig, shoppingtips Wink

Zelf shop ik meestal in Utrecht (daar woon ik namelijk). De straatjes net buiten het drukke winkelgebied vind ik vaak het leukst, met net iets meer bijzondere winkels (zadelstraat, lijnmarkt, vismarkt, oudkerkhof bijvoorbeeld). En met vriendinnen verkennen we eens in de zoveel maanden een nieuwe stad, dus ik hou de tips hier goed in de gaten Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.rs-naturalcosmetics.nl
Arev




Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 25-03-12

Favoriete shop stad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Favoriete shop stad   Favoriete shop stad Emptyma maa 26, 2012 9:00 am

Laatst was ik in Assen, ook heel erg leuk! Veel boetiekjes, net als in Maastricht trouwens. Delft vind ik ook leuk!
Terug naar boven Ga naar beneden
isha8d

isha8d


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 25-03-12
Leeftijd : 50

Favoriete shop stad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Favoriete shop stad   Favoriete shop stad Emptydi maa 27, 2012 9:39 pm

Rotterdam!! blijft voor mij heel erg prettig om te winkelen.
Ben benieuwd naar Utrecht, ga er namelijk morgen naar toe ivm een beurs
Terug naar boven Ga naar beneden
isha8d

isha8d


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 25-03-12
Leeftijd : 50

Favoriete shop stad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Favoriete shop stad   Favoriete shop stad Emptydo maa 29, 2012 6:52 am

leuke stad is utrecht ;-). handige doorloop vanaf de jaarbeurs naar de stad. aparte winkeltjes. geslaagd voor broeken en ook nog lekkere broodjes meegenomen. :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rieneke

Rieneke


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 24-03-12
Leeftijd : 51
Woonplaats : Utrecht

Favoriete shop stad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Favoriete shop stad   Favoriete shop stad Emptydo maa 29, 2012 6:55 am

isha8d schreef:
leuke stad is utrecht ;-). handige doorloop vanaf de jaarbeurs naar de stad. aparte winkeltjes. geslaagd voor broeken en ook nog lekkere broodjes meegenomen. :-)
Leuk dat je in Utrecht was! Jammer dat ik het vandaag heel druk had, anders hadden we misschien iets kunnen afspreken. Volgend keertje misschien? Wat had je trouwens voor beurs?

Mooi dat je gespaagd bent voor broeken! In welke winkeltjes ben je geweest?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.rs-naturalcosmetics.nl
isha8d

isha8d


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 25-03-12
Leeftijd : 50

Favoriete shop stad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Favoriete shop stad   Favoriete shop stad Emptydo maa 29, 2012 9:35 am

Voor de Zorg&ict beurs . Ons bedrijf stond er ook. Erg leuk om de mensen 'in het veld' te zien. ik weet niet meer welke winkeltjes we zijn geweest. aparte zaakjes allemaal. Mijn spijkerbroeken gewoon bij de miss etam hoor :-P. Er hingen daar andere spullen dan hier. was op zoek naar basis dingen. Was inderdaad leuk geweest om je te ontmoeten . next time.. ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
cloggie




Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 25-03-12

Favoriete shop stad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Favoriete shop stad   Favoriete shop stad Emptyza maa 31, 2012 5:20 am

Meestal Hoogeveen omdat ik daar woon, is overigens nu leukste binnenstad van Nederland van de middengrote steden.
En een tijdje terug ben ik in Leeuwarden geweest, is ook heel leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Natasja




Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 24-03-12
Leeftijd : 50

Favoriete shop stad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Favoriete shop stad   Favoriete shop stad Emptyza maa 31, 2012 5:48 am

Mijn man en ik gaan binnenkort een dagje naar Utrecht, hebben we vandaag besloten Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Rieneke

Rieneke


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 24-03-12
Leeftijd : 51
Woonplaats : Utrecht

Favoriete shop stad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Favoriete shop stad   Favoriete shop stad Emptyza maa 31, 2012 6:15 am

Natasja schreef:
Mijn man en ik gaan binnenkort een dagje naar Utrecht, hebben we vandaag besloten Very Happy
Leuk Natasja! En als je zin hebt in een bakkie, kom gezellig even langs, je bent altijd welkom Smile En als je tips wilt voor leuke winkels, restaurantjes of lunchtentjes, dan kan ik nog wel een boekje opendoen!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.rs-naturalcosmetics.nl
Arev




Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 25-03-12

Favoriete shop stad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Favoriete shop stad   Favoriete shop stad Emptyza maa 31, 2012 6:28 am

Natasja schreef:
Mijn man en ik gaan binnenkort een dagje naar Utrecht, hebben we vandaag besloten Very Happy

Leuk!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Peony

Peony


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 01-04-12
Leeftijd : 41

Favoriete shop stad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Favoriete shop stad   Favoriete shop stad Emptyzo apr 01, 2012 5:28 am

Utrecht is inderdaad leuk, begin het een beetje te ontdekken. Verder vind ik Nijmegen gewoon erg fijn. Oud en vertrouwd. En geen stad, maar wel veel winkelplezier: Veenendaal!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Favoriete shop stad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Favoriete shop stad   Favoriete shop stad Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Favoriete shop stad
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Mijn favoriete koekje
» Favoriete natuurlijke cosmetica ingrediënten
» Je 3 meest favoriete en 3 absolute no-go beautyproducten

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RS Natural Cosmetics forum :: Gewoon gezellig! :: Koekje erbij?-
Ga naar: