RS Natural Cosmetics forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Het RS Natural Cosmetics forum is dé interactieve plek om ervaringen met het merk, de producten en natuurlijke verzorging in het algemeen te delen met anderen. Je kunt ook vragen stellen aan RS zelf en eigenaresse Rieneke is actief lid. Veel plezier!
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenRS Natural Cosmetics website
Leer forumleden kennen en doe je mee met vraag en antwoord spel! - forum "Koekje erbij" topic "vraag en antwoord"
Heb jij je ervaringen met de producten van RS Natural Cosmetics al met anderen gedeeld? - zie "Producten"
RS Natural Cosmetics Live! - 15 september FeelGood Market Eindhoven - graag tot dan!
Natuurlijk mooi van binnenuit! - tips en recepten in "Eet je mooi" - topic "Verse sapjes en smoothies"

 

 Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum?

Ga naar beneden 
+2
Natasja
RS Natural Cosmetics
6 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
RS Natural Cosmetics
Admin
RS Natural Cosmetics


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 13

Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum? Empty
BerichtOnderwerp: Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum?   Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum? Emptywo maa 28, 2012 7:16 am

Omdat we het heel erg leuk zouden vinden om het RS Natural Cosmetics forum een bloeiende, interactieve, informatieve en ontzettend gezellige plek voor even een momentje van ontspanning tijdens de dag te laten worden, waar veel mensen op een leuke en nuttige manier met elkaar in contact zijn, zou het natuurlijk heel fijn zijn als zich nog veel meer leden aanmelden. We zijn pas een paar dagen online met het forum en hebben al een leuke club aan leden, maar het zou natuurlijk geweldig zijn als deze groep snel groter wordt. En jullie hebben misschien wel hele goede tips over hoe we dit vanuit RS Natural Cosmetics (samen met jullie) voor elkaar kunnen krijgen!

En wie weet hebben jullie misschien in je omgeving mensen die het leuk zouden vinden om hier mee te kletsen ef ben je actief op andere Sociale Media platforms waar geïnteresseerden zouden kunnen zijn.

Alle tips en ideeën zijn welkom (wat wel/juist niet doen). Hoe interactiever hoe leuker wat ons betreft! flower
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rs-naturalcosmetics.actieforum.com
Natasja




Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 24-03-12
Leeftijd : 50

Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum?   Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum? Emptydo maa 29, 2012 7:51 am

Misschien is een forum-aanmeld-mogelijkheid tijdens of na het bestelproces op je website een optie? Iets in de trant van: "wil je meer weten en leren over onze producten? Praat dan mee op ons forum"
Terug naar boven Ga naar beneden
RS Natural Cosmetics
Admin
RS Natural Cosmetics


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 13

Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum?   Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum? Emptydo maa 29, 2012 9:10 pm

Dat is inderdaad een goed idee Natasja, bedankt voor deze tip! Ik ga het afstemmen met de website-host om te kijken wat hierin mogelijk is. En sowieso komt er een duidelijke link naar het forum op de homepage, waarschijnlijk in de header. Daar ben ik al mee bezig, moet alleen nog even zien hoe het het mooiste kan.

Heeft iemand nog meer van dit soort handige tips?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rs-naturalcosmetics.actieforum.com
perlude




Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 26-03-12

Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum?   Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum? Emptydo maa 29, 2012 9:21 pm

Weet niet of je hier wat aan hebt..
Maar je zou een proefverpakking aan bekende blogsters kunnen sturen. Dan heb je meteen reclame en een review. En dan kunnen ze ook vermelden dat er een forum is..
Al weet ik niet of dat qua kosten wel kan, en of dit forum er een boost van zal krijgen. Maar ik merk dat die beauty blogs zoveel gelezen worden en een enthousiaste review op zon blog is goud waard.. het haalt mij iig vaak over tot het kopen van producten.
Terug naar boven Ga naar beneden
RS Natural Cosmetics
Admin
RS Natural Cosmetics


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 13

Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum?   Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum? Emptydo maa 29, 2012 9:26 pm

Dank je Perlude, dit is absoluut een hele nuttige tip en eentje waar ik ook al heel veel gebruik van maak. Er zijn heel veel mooie reviews van onze producten verschenen bij blogs, is inderdaad goud waard! Goed idee om dit in de toekomst te combineren met een verwijzing naar het forum, dus dat ga ik voorstellen aan blogsters die ik vanaf nu benader.

Toevallig gaat Beauty.nl er al aandacht aan besteden in de winactie vanaf 2 april op haar blog (zie eventueel de vooraankondiging in het Winnen topic, net aangemaakt Wink) , dus dat is heel leuk!

Nogmaals dank!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rs-naturalcosmetics.actieforum.com
Rieneke

Rieneke


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 24-03-12
Leeftijd : 51
Woonplaats : Utrecht

Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum?   Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum? Emptyvr maa 30, 2012 2:03 am

RS Natural Cosmetics schreef:
En sowieso komt er een duidelijke link naar het forum op de homepage, waarschijnlijk in de header. Daar ben ik al mee bezig, moet alleen nog even zien hoe het het mooiste kan.

Voor nu alvast een forum button op de website gemaakt, wat vinden jullie ervan?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.rs-naturalcosmetics.nl
Arev




Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 25-03-12

Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum?   Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum? Emptyvr maa 30, 2012 8:45 am

Hmm.. mijn ervaring met dit soort dingen is dat je er eerst HEEL veel energie in moet stoppen voor je er iets uit gaat halen (meer forumbezoekers). Dus.. geduld en doorzetten!
Terug naar boven Ga naar beneden
perlude




Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 26-03-12

Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum?   Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum? Emptyvr maa 30, 2012 11:24 am

Rieneke Steeghs schreef:
RS Natural Cosmetics schreef:
En sowieso komt er een duidelijke link naar het forum op de homepage, waarschijnlijk in de header. Daar ben ik al mee bezig, moet alleen nog even zien hoe het het mooiste kan.

Voor nu alvast een forum button op gemaakt, wat vinden jullie ervan?

Leuk, valt lekker op zo..
Ik kan alleen niet meer lezen wat eronder staat, of het ligt aan mij.. dat kan ook. Maar nu is het wit op wit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rieneke

Rieneke


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 24-03-12
Leeftijd : 51
Woonplaats : Utrecht

Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum?   Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum? Emptyza maa 31, 2012 6:05 am

perlude schreef:
Leuk, valt lekker op zo..
Ik kan alleen niet meer lezen wat eronder staat, of het ligt aan mij.. dat kan ook. Maar nu is het wit op wit.

Heb je dat op de RS Natural Cosmetics homepage (dus onder het tekstwolkje van het forum?) http://www.rs-naturalcosmetics.nl/ De achtergrond achter het tekstwolkje is donkergrijs bij mij en de letters van het menu eronder zijn wit (met in volgorde de menu-items home - mijn account - order - uitloggen, enz.) Is dat de plek die je bedoelt?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.rs-naturalcosmetics.nl
perlude




Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 26-03-12

Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum?   Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum? Emptyza maa 31, 2012 9:51 am

jeps, dat bedoel ik. Ik kan hetb alleen lezen als ik het selecteer...
Terug naar boven Ga naar beneden
Rieneke

Rieneke


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 24-03-12
Leeftijd : 51
Woonplaats : Utrecht

Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum?   Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum? Emptyzo apr 01, 2012 10:06 pm

In welke browser heb je dit Perlude? Explorer, Firefox, via iPhone of anders?

Via de iPhone had ik het ook (1x), toen zag ik de forumbutton in een totaal witte achtergrond. Maar dat lijkt nu ook weer opgelost, kan het niet meer reproduceren in ieder geval.
In Explorer gaat bij mij alles goed.
In Firefox zie ik de forumbutton maar voor de helft en de tekst van het menu daaronder ook maar voor de helft en inderdaad in een witte achtergrond waardoor de tekst niet goed leesbaar is.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.rs-naturalcosmetics.nl
Peony

Peony


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 01-04-12
Leeftijd : 41

Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum?   Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum? Emptyzo apr 01, 2012 10:28 pm

Rieneke Steeghs schreef:
In Firefox zie ik de forumbutton maar voor de helft en de tekst van het menu daaronder ook maar voor de helft en inderdaad in een witte achtergrond waardoor de tekst niet goed leesbaar is.

In Chrome heb ik datzelfde probleem!

Oh en ondanks dat ik het in mijn profiel had uitgezet blijf ik mailtjes krijgen wanneer er gereageerd is op een topic waarin ik heb gepost.
Terug naar boven Ga naar beneden
RS Natural Cosmetics
Admin
RS Natural Cosmetics


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 13

Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum?   Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum? Emptyzo apr 01, 2012 10:38 pm

Peony schreef:
Rieneke Steeghs schreef:
In Firefox zie ik de forumbutton maar voor de helft en de tekst van het menu daaronder ook maar voor de helft en inderdaad in een witte achtergrond waardoor de tekst niet goed leesbaar is.

In Chrome heb ik datzelfde probleem!
Ik ga het nog eens verder testen, hopelijk krijg ik het opgelost zodat in alle browsers de weergave hetzelfde (en goed) is. Bedankt voor jullie input!

Peony schreef:
Oh en ondanks dat ik het in mijn profiel had uitgezet blijf ik mailtjes krijgen wanneer er gereageerd is op een topic waarin ik heb gepost.
Wat vreemd. Ik heb het even voor je nagekeken en in je profiel staat de optie inderdaad op "uit". Heb je al geprobeerd uit te loggen en daarna weer in te loggen? Ik zie overigens nu onderin mijn scherm staan, terwijl ik dit typ, dat er een vinkje aanstaat in het Optieveld bij "waarschuwen als er gereageerd is". Misschien is dat iets wat je apart moet uitvinken. Ik zal het zelf ook eens testen.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://rs-naturalcosmetics.actieforum.com
Peony

Peony


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 01-04-12
Leeftijd : 41

Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum?   Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum? Emptyzo apr 01, 2012 10:59 pm

Dat staat nu niet bij mij onderin, voor ik de optie uitschakelde wel. Ik ga even kijken of uit en inloggen helpt (als ik mijn wachtwoord heb onthouden!)
Terug naar boven Ga naar beneden
perlude




Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 26-03-12

Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum?   Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum? Emptyzo apr 01, 2012 11:10 pm

@ rieneke, gewoon via explorer. Dus de regel onder de button 'forum' kan ik niet goed zien omdat de witte letters op de witte omlijsting staan..
Terug naar boven Ga naar beneden
RS Natural Cosmetics
Admin
RS Natural Cosmetics


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 13

Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum?   Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum? Emptyzo apr 01, 2012 11:23 pm

En nu? Ik heb een extra regel toegevoegd onder de button. Bij mij lijkt het nu in Firefox in ieder geval opgelost.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rs-naturalcosmetics.actieforum.com
Peony

Peony


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 01-04-12
Leeftijd : 41

Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum?   Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum? Emptyzo apr 01, 2012 11:23 pm

Uit- en opnieuw inloggen heeft niet geholpen, ik krijg nog steeds mail...
Terug naar boven Ga naar beneden
RS Natural Cosmetics
Admin
RS Natural Cosmetics


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 13

Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum?   Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum? Emptyzo apr 01, 2012 11:27 pm

Peony schreef:
Uit- en opnieuw inloggen heeft niet geholpen, ik krijg nog steeds mail...
Sad

Bij mij is de optie voor het ontvangen van mail bij het RS Natural Cosmetics account ingeschakeld en daar gebeurt het ook, bij Rieneke Steeghs account is hij uitgeschakeld en daar krijg ik geen mail bij nieuwe berichten. Dat gaat dus allemaal goed, ik kan het zelf dus nog niet reproduceren helaas....

ik zal eens informeren op het forum-forum of dit een bekend verschijnsel is en wat er aan gedaan kan worden!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rs-naturalcosmetics.actieforum.com
perlude




Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 26-03-12

Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum?   Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum? Emptyzo apr 01, 2012 11:31 pm

RS Natural Cosmetics schreef:
En nu? Ik heb een extra regel toegevoegd onder de button. Bij mij lijkt het nu in Firefox in ieder geval opgelost.

Ja! Helemaal goed, nu is het wit op grijs Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Peony

Peony


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 01-04-12
Leeftijd : 41

Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum?   Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum? Emptyzo apr 01, 2012 11:34 pm

Ik zie de button nu ook goed, maar er gebeurt niets als ik er op klik. (Chrome)
En ik ontdekte net dat ik kennelijk geabonneerd ben op de betreffende topics, dus ik ga ze even nazoeken en me afmelden voor de mail. Wat betrfet de mailtjes voor de RS account Rieneke, kan dat komen omdat je met die account moderator bent?
Terug naar boven Ga naar beneden
RS Natural Cosmetics
Admin
RS Natural Cosmetics


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 13

Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum?   Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum? Emptyzo apr 01, 2012 11:47 pm

Oeps! Link was verwijderd, zit nu weer op de button Wink Bedankt voor het testen!

Apart dat je automatisch geabonneerd was op onderwerpen Peony, hebben meer mensen dit? Ik ben ook aan het kijken in de instellingen, even zien wat hierin staat.

Het RS account is inderdaad standaard aanmgemeld voor het ontvangen van mails, dus dat klopt wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rs-naturalcosmetics.actieforum.com
perlude




Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 26-03-12

Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum?   Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum? Emptyma apr 02, 2012 12:27 am

ik ontvang geen mails, heb niets aan of uitgevinkt.
Terug naar boven Ga naar beneden
RS Natural Cosmetics
Admin
RS Natural Cosmetics


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 13

Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum?   Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum? Emptyma apr 02, 2012 7:03 am

perlude schreef:
RS Natural Cosmetics schreef:
En nu? Ik heb een extra regel toegevoegd onder de button. Bij mij lijkt het nu in Firefox in ieder geval opgelost.

Ja! Helemaal goed, nu is het wit op grijs Very Happy
Jeeey!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rs-naturalcosmetics.actieforum.com
RS Natural Cosmetics
Admin
RS Natural Cosmetics


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 13

Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum?   Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum? Emptyma apr 02, 2012 7:05 am

Peony schreef:
En ik ontdekte net dat ik kennelijk geabonneerd ben op de betreffende topics, dus ik ga ze even nazoeken en me afmelden voor de mail.
Is het nog gelukt Peony?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rs-naturalcosmetics.actieforum.com
Peony

Peony


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 01-04-12
Leeftijd : 41

Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum?   Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum? Emptyma apr 02, 2012 7:31 am

Yep! Ik ben weer (bijna) abonnementsvrij. Ik denk dat het de topics zijn waar ik me in eerste instantie voor had AFgemeld, maar door het in mijn profiel uit te zetten heb ik me kennelijk voor die topics juist weer aangemeld. Gekke forumlogica. haha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum?   Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Benieuwd naar jullie tips: hoe kunnen we nog meer forumleden krijgen zo aan de start van dit forum?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Verwijzen naar RS-forum in RS Natural Cosmetics topic op Lush-forum of niet?
» RS jubileum forum winactie 24 maart t/m 1 april 2012
» vraag over verzonden forum email: hebben jullie die gehad?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RS Natural Cosmetics forum :: Jouw RS Natural Cosmetics :: Vragen van RS Natural Cosmetics aan jou!-
Ga naar: