RS Natural Cosmetics forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Het RS Natural Cosmetics forum is dé interactieve plek om ervaringen met het merk, de producten en natuurlijke verzorging in het algemeen te delen met anderen. Je kunt ook vragen stellen aan RS zelf en eigenaresse Rieneke is actief lid. Veel plezier!
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenRS Natural Cosmetics website
Leer forumleden kennen en doe je mee met vraag en antwoord spel! - forum "Koekje erbij" topic "vraag en antwoord"
Heb jij je ervaringen met de producten van RS Natural Cosmetics al met anderen gedeeld? - zie "Producten"
RS Natural Cosmetics Live! - 15 september FeelGood Market Eindhoven - graag tot dan!
Natuurlijk mooi van binnenuit! - tips en recepten in "Eet je mooi" - topic "Verse sapjes en smoothies"

 

 Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn

Ga naar beneden 
+15
Younaxx
GoldenShimmeringCloud
BiancaPK
phlox
Chantelle
Marleen
SweetBeautylicious
Conneke1962
Natasja
perlude
Arev
Rieneke
Irina89
Peony
RS Natural Cosmetics
19 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
RS Natural Cosmetics
Admin
RS Natural Cosmetics


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 13

Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn Empty
BerichtOnderwerp: Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn   Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn Emptydo apr 05, 2012 2:32 am

Gisteren contact gehad met producent over de nog te ontwikkelen bodycrème/lotion in de Bedouin Beauty lijn. De eerste stappen zijn gezet en volgende week verwachten we het eerste productmonster al! Dus dan kunnen we gaan beoordelen, testen, waar nodig bijstellen en vervolgens besluiten of en zo ja wanneer dit nieuwe product op de markt kan worden gebracht.

Mochten we over een tijdje testpersonen nodig hebben, zijn er dan mensen hier die deel zouden willen nemen aan een testpanel?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rs-naturalcosmetics.actieforum.com
Peony

Peony


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 01-04-12
Leeftijd : 41

Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn   Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn Emptydo apr 05, 2012 2:43 am

RS Natural Cosmetics schreef:
Mochten we over een tijdje testpersonen nodig hebben, zijn er dan mensen hier die deel zouden willen nemen aan een testpanel?

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! drunken
Terug naar boven Ga naar beneden
Irina89




Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 26-03-12

Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn   Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn Emptydo apr 05, 2012 5:33 am

Rieneke, heb je dit wel in het goede topic gezet? Wink Maar natuurlijk JA!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rieneke

Rieneke


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 24-03-12
Leeftijd : 51
Woonplaats : Utrecht

Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn Empty
BerichtOnderwerp: Ontwikkelen nieuwe bBodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn   Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn Emptydo apr 05, 2012 8:55 pm

Irina89 schreef:
Rieneke, heb je dit wel in het goede topic gezet? Wink Maar natuurlijk JA!
Nee, ik zit inderdaad net te denken: dat staat verkeerd! Hihi, even kijken hoe ik dat kan oplossen (topic splitsen ofzo). Bedankt voor je berichtje en: ik zet je op de lijst!

EDIT: topic gesplitst en in nieuw topic geplaatst, stond op verkeerde plek
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.rs-naturalcosmetics.nl
Arev




Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 25-03-12

Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn   Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn Emptydo apr 05, 2012 9:16 pm

Uiteraard wil ik helpen, veel succes!
Terug naar boven Ga naar beneden
perlude




Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 26-03-12

Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn   Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn Emptydo apr 05, 2012 9:21 pm

Oh, een bodylotion lijkt mee heerlijk! Wel een lekkere vette hoop ik Cool

Ik test m met alle liefde What a Face
Terug naar boven Ga naar beneden
Natasja




Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 24-03-12
Leeftijd : 50

Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn   Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn Emptydo apr 05, 2012 9:26 pm

Ik help ook graag mee om te testen! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Conneke1962




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 06-04-12

Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn Empty
BerichtOnderwerp: Testen   Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn Emptyvr apr 06, 2012 4:36 am

Oh ik wil ook heeeeel graag testen hoor.
Groetjes Conny
Terug naar boven Ga naar beneden
Rieneke

Rieneke


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 24-03-12
Leeftijd : 51
Woonplaats : Utrecht

Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn   Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn Emptyvr apr 06, 2012 7:08 am

heel leuk dames! Jullie komen op de lijst te staan. Zodra er meer nieuws is zal het worden gemeld in dit topic. En natuurlijk kunnen zich nog meer mensen aanmelden!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.rs-naturalcosmetics.nl
SweetBeautylicious

SweetBeautylicious


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 03-04-12

Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn   Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn Emptyvr apr 06, 2012 8:55 am

Natuurlijk wil ik testen, eeeh 2 testers Wink mijn moeder zal het ook wel willen testen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.sweetbeautylicious.nl
Marleen




Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 06-04-12

Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn   Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn Emptyvr apr 06, 2012 10:52 pm

Ik zou ook graag iets testen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Rieneke

Rieneke


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 24-03-12
Leeftijd : 51
Woonplaats : Utrecht

Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn   Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn Emptydo apr 12, 2012 9:49 pm

Productmonster is bijna klaar, na volgende week dinsdag heb ik er weer contact over met de productent. Het wordt een wat romiger/voller product dan de gezichtscrème (om even de vergelijking te maken in vloeibaarheid, voor de mensen die de crème kennen). Ik denk dat het heel fijn zal worden! Nu duimen dat het monster goed bevalt zodat we de volgende stap kunnen zetten Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.rs-naturalcosmetics.nl
Chantelle




Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 26-03-12
Leeftijd : 41

Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn   Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn Emptydo apr 12, 2012 11:31 pm

Wat fijn dat er zeer binnenkort een bodylotion/crème op de markt komt! Mocht je nog een testpersoon nodig hebben, dan stel ik (en eventueel mijn moeder) me graag beschikbaar Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Rieneke

Rieneke


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 24-03-12
Leeftijd : 51
Woonplaats : Utrecht

Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn   Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn Emptydo apr 12, 2012 11:49 pm

Chantelle schreef:
Wat fijn dat er zeer binnenkort een bodylotion/crème op de markt komt! Mocht je nog een testpersoon nodig hebben, dan stel ik (en eventueel mijn moeder) me graag beschikbaar Wink
testpersonen zijn altijd welkom! Het kan overigens nog wel een paar maanden duren totdat dit product echt op de markt komt, want we zijn pas in de eerste fase van ontwikkeling. Maar het begin is gemaakt!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.rs-naturalcosmetics.nl
Natasja




Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 24-03-12
Leeftijd : 50

Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn   Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn Emptyvr apr 13, 2012 5:48 am

Rieneke schreef:
Productmonster is bijna klaar, na volgende week dinsdag heb ik er weer contact over met de productent. Het wordt een wat romiger/voller product dan de gezichtscrème (om even de vergelijking te maken in vloeibaarheid, voor de mensen die de crème kennen). Ik denk dat het heel fijn zal worden! Nu duimen dat het monster goed bevalt zodat we de volgende stap kunnen zetten Smile

Klinkt goed Rieneke!
Terug naar boven Ga naar beneden
SweetBeautylicious

SweetBeautylicious


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 03-04-12

Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn   Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn Emptyvr apr 13, 2012 6:55 am

Dat klinkt erg aantrekkelijk! Want ik houd wel van crèmes.. meer dan lotions. Dus als het dikker is dan de dagcrème is het super! Volgens mij ga ik het heel erg fijn vinden Very Happy.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.sweetbeautylicious.nl
Chantelle




Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 26-03-12
Leeftijd : 41

Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn   Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn Emptyvr apr 13, 2012 1:57 pm

Rieneke schreef:
Chantelle schreef:
Wat fijn dat er zeer binnenkort een bodylotion/crème op de markt komt! Mocht je nog een testpersoon nodig hebben, dan stel ik (en eventueel mijn moeder) me graag beschikbaar Wink
testpersonen zijn altijd welkom! Het kan overigens nog wel een paar maanden duren totdat dit product echt op de markt komt, want we zijn pas in de eerste fase van ontwikkeling. Maar het begin is gemaakt!

Nou, ik vind het al heel erg fijn om te horen dat er überhaupt wat nieuws erover is. Die paar maanden verleef ik wel Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Peony

Peony


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 01-04-12
Leeftijd : 41

Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn   Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn Emptyzo apr 15, 2012 6:00 am

Hé Rieneke, ik weet dat je graag een facewash wil ontwikkelen, maar waarom doe je niet iets met de oil-cleansing method? Ik doe dit al ruim een jaar nu en sinds een half jaar gebruik ik geen facewashes meer en dat doet mijn huid echt goed. Minder vuil, minder puistjes, minder droog en nooit meer een trekkerig gevoel. Gezien het feit dat je al ruime ervaring hebt met het verwerken van oliën in je producten leek me het een logische keuze. ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rieneke

Rieneke


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 24-03-12
Leeftijd : 51
Woonplaats : Utrecht

Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn   Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn Emptyma apr 16, 2012 7:12 am

Peony schreef:
Hé Rieneke, ik weet dat je graag een facewash wil ontwikkelen, maar waarom doe je niet iets met de oil-cleansing method? Ik doe dit al ruim een jaar nu en sinds een half jaar gebruik ik geen facewashes meer en dat doet mijn huid echt goed. Minder vuil, minder puistjes, minder droog en nooit meer een trekkerig gevoel. Gezien het feit dat je al ruime ervaring hebt met het verwerken van oliën in je producten leek me het een logische keuze. ;-)
Dank je voor de tip Peony, super om te merken dat mensen zo meedenken! Je tip is ook zeer toepasselijk, want een oil-cleanser voor het gezicht is namelijk precies waar ik aan zit te denken in het kader van gezichtsreiniging/facewash! Smile Ik reinig zo nu en dan zelf mijn gezicht ook met oliën (ik experimenteer er nog mee, om te kijken wat prettig is en wat misschien niet) en dat bevalt heel goed. Je hebt ook zo'n lekker zachte huid na een reiniging op oliebasis, heerlijk!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.rs-naturalcosmetics.nl
RS Natural Cosmetics
Admin
RS Natural Cosmetics


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 13

Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn   Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn Emptydo apr 19, 2012 7:36 am

Net het eerste monster van de bodylotion binnengekregen. Eerste indruk: heel fijn! Romig, niet te dik niet te dun, smeert goed en laat lekker laagje achter. Binnenkort eens wat mensen laten proberen en dan een iets grotere hoeveelheid laten maken voor de echte test, waarvoor ik jullie dan zal uitnodigen. Wordt vervolgd!
Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn 563416_317581954982303_1845166663_n


Laatst aangepast door RS Natural Cosmetics op ma aug 06, 2012 2:44 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rs-naturalcosmetics.actieforum.com
perlude




Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 26-03-12

Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn   Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn Emptydo apr 19, 2012 12:13 pm

ben benieuwd!
Terug naar boven Ga naar beneden
Natasja




Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 24-03-12
Leeftijd : 50

Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn   Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn Emptydo mei 17, 2012 10:26 pm

Ik was benieuwd hoe het met de bodylotion is, heb je al wat mensen laten testen? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Rieneke

Rieneke


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 24-03-12
Leeftijd : 51
Woonplaats : Utrecht

Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn   Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn Emptyzo mei 20, 2012 10:44 pm

Natasja schreef:
Ik was benieuwd hoe het met de bodylotion is, heb je al wat mensen laten testen? Very Happy
Ik heb het eerste proefmonster van de bodycrème/lotion nu door verschillende mensen laten proberen en de reacties zijn erg positief! Hij mag misschien nog wel iets vetter dus ik heb met de producent afgesproken dat hier in de formulering nog iets voor wordt aangepast en dan kan ik een grotere proefbatch laten maken zodat ik jullie/het testpannel de echte test kan laten doen met ieder een eigen sample (ik heb nu slechts 1 flesje). Binnenkort dus meer nieuws!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.rs-naturalcosmetics.nl
Natasja




Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 24-03-12
Leeftijd : 50

Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn   Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn Emptyma mei 21, 2012 2:14 am

Rieneke schreef:
Natasja schreef:
Ik was benieuwd hoe het met de bodylotion is, heb je al wat mensen laten testen? Very Happy
Ik heb het eerste proefmonster van de bodycrème/lotion nu door verschillende mensen laten proberen en de reacties zijn erg positief! Hij mag misschien nog wel iets vetter dus ik heb met de producent afgesproken dat hier in de formulering nog iets voor wordt aangepast en dan kan ik een grotere proefbatch laten maken zodat ik jullie/het testpannel de echte test kan laten doen met ieder een eigen sample (ik heb nu slechts 1 flesje). Binnenkort dus meer nieuws!

Dat klinkt goed!
Terug naar boven Ga naar beneden
phlox




Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 02-04-12

Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn   Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn Emptydi jun 05, 2012 8:55 am

Oh, ben benieuwd bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn   Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Bedouin Beauty soft conditioning soap bar
» Bedouin Beauty deep smoothing oil serum
» Reviews Bedouin Beauty soft conditioning soap bar
» Reviews Bedouin Beauty deep smoothing oil serum
» Bedouin Beauty conditioning day & night face cream

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RS Natural Cosmetics forum :: Jouw RS Natural Cosmetics :: Nieuw te ontwikkelen producten-
Ga naar: