RS Natural Cosmetics forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Het RS Natural Cosmetics forum is dé interactieve plek om ervaringen met het merk, de producten en natuurlijke verzorging in het algemeen te delen met anderen. Je kunt ook vragen stellen aan RS zelf en eigenaresse Rieneke is actief lid. Veel plezier!
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenRS Natural Cosmetics website
Leer forumleden kennen en doe je mee met vraag en antwoord spel! - forum "Koekje erbij" topic "vraag en antwoord"
Heb jij je ervaringen met de producten van RS Natural Cosmetics al met anderen gedeeld? - zie "Producten"
RS Natural Cosmetics Live! - 15 september FeelGood Market Eindhoven - graag tot dan!
Natuurlijk mooi van binnenuit! - tips en recepten in "Eet je mooi" - topic "Verse sapjes en smoothies"

 

 Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn

Ga naar beneden 
+15
Younaxx
GoldenShimmeringCloud
BiancaPK
phlox
Chantelle
Marleen
SweetBeautylicious
Conneke1962
Natasja
perlude
Arev
Rieneke
Irina89
Peony
RS Natural Cosmetics
19 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Chantelle




Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 26-03-12
Leeftijd : 41

Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn   Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 2 Emptyza aug 04, 2012 2:18 am

Oh, wat fijn om die ontwikkelingen wat betreft bodylotion/creme te kunnen volgen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
RS Natural Cosmetics
Admin
RS Natural Cosmetics


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 13

Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn   Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 2 Emptyma aug 06, 2012 2:41 am

Citaat :
Oh, wat fijn om die ontwikkelingen wat betreft bodylotion/creme te kunnen volgen Very Happy

Bedankt voor je leuke berichtje Chantelle!

Hierbij nog een laatste update mbt de nieuwe bodylotion

Vorige week hebben we twee nieuwe monsters van de in ontwikkeling zijnde bodylotion binnengekregen. Het monster dat we enige tijd geleden ontvingen kon wat ons betreft nog worden bijgesteld en dat is met deze twee nieuwe monsters gedaan. Wat ons betreft zijn deze monsters er helemaal klaar voor om getest te worden door een testpannel, dus we hebben vandaag de opdracht gegeven om hiervoor een speciale batch te laten maken! Binnenkort zullen wij iedereen die geïnteresseerd is in deelname aan het testpannel (15 personen) benaderen over de procedure, waarna we een selectie zullen maken (bij meer dan 15 aanmeldingen).

Heb je je nog niet aangemeld voor het pannel en ben je geïnteresseerd in deelname? Laat dan een berichtje achter in dit topic of stuur ons een email.

Tot binnenkort!

Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 2 557042_371077709632727_603553177_n
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rs-naturalcosmetics.actieforum.com
BiancaPK




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 06-08-12

Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn   Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 2 Emptyma aug 06, 2012 6:04 am

Ik zou ook wel erg graag willen testen. Het lijkt me super leuk om bij dit proces betrokken te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
GoldenShimmeringCloud

GoldenShimmeringCloud


Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 27-06-12
Leeftijd : 33
Woonplaats : Blerick

Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn   Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 2 Emptyma aug 06, 2012 6:27 am

Ik zou heel graag willen testen, lijkt me erg leuk om wat nieuws uit te proberen.
Ben ook nog steeds opzoek naar de perfecte lotion =).
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/pages/Made-with-Love/210609719059899
Marieke
Gast




Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn   Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 2 Emptyma aug 06, 2012 6:53 am


Ik zou ook heel graag een bijdrage willen leveren! Lijkt me geweldig om te doen :-) Daarbij ben ik bezig een blog op te zetten, dus dan kan ik daar ook meteen over schrijven. 2 vliegen in een klap :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
phlox




Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 02-04-12

Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn   Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 2 Emptydi aug 07, 2012 12:18 am

Ik hou mijzelf ook aanbevolen voor het testen van de bodylotion. Als deze net zo goed werkt voor mijn zeer droge huid als de deepsmooth serum ben ik helemaal blij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joycee
Gast




Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn   Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 2 Emptydi aug 07, 2012 3:50 am

Ik zou ook graag willen testen! Ik heb nog steeds niet de perfecte lotion voor mijn gevoelige huid gevonden, wie weet is dit wel wat Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
RS Natural Cosmetics
Admin
RS Natural Cosmetics


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 13

Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn   Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 2 Emptydi aug 07, 2012 4:02 am

Note: topic is verplaatst naar nieuw forum-onderwerp: "nieuw te ontwikkelen producten"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rs-naturalcosmetics.actieforum.com
Younaxx




Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 26-03-12

Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn   Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 2 Emptywo aug 08, 2012 9:55 pm

Ik! *steekt hand op* haha, ik wil graag testen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
RS Natural Cosmetics
Admin
RS Natural Cosmetics


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 13

Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn   Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 2 Emptywo aug 08, 2012 10:21 pm

Younaxx schreef:
Ik! *steekt hand op* haha, ik wil graag testen Smile

Very Happy Staat genoteerd, dank je wel Younaxx en ook alle anderen voor de aanmeldingen! Nieuwe aanmeldingen kunnen nog t/m zondag 12 augustus gedaan worden, volgende week gaan we aan de slag met het maken van een selectie voor het pannel waarna de testperiode van start gaat.

Zojuist is overigens ook op de site een plek aangemaakt voor verwachte-nieuwe producten: http://www.rs-naturalcosmetics.nl/verwachte-nieuwe-verzorgingsproducten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rs-naturalcosmetics.actieforum.com
Charlottelivia




Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 09-08-12

Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn   Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 2 Emptydo aug 09, 2012 2:31 am

Ja, wil graag testen, leuk! Had me al opgegeven bij Facebook maar doe het hier voor de zekerheid nog een keer.

P.s. Volgens mij had ik me al een keer ingeschreven op het forum. Maar wist m'n inloggegevens niet meer kan het allemaal niet zo goed lezen op mijn telefoon dus heb ik me opnieuw aangemeld. Ik sta er nu twee keer in moet ik daar iets aan doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
RS Natural Cosmetics
Admin
RS Natural Cosmetics


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 13

Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn   Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 2 Emptydo aug 09, 2012 2:36 am

Charlottelivia schreef:
Volgens mij had ik me al een keer ingeschreven op het forum. Maar wist m'n inloggegevens niet meer kan het allemaal niet zo goed lezen op mijn telefoon dus heb ik me opnieuw aangemeld. Ik sta er nu twee keer in moet ik daar iets aan doen?

Leuk dat je je hebt aangemeld voor het testpannel Charlottelivia! Ik kan je overigens maar 1 keer terugvinden als forumlid (onder het emailadres dat je bij je huidige naam hebt doorgegeven), dus lijkt me prima zo!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rs-naturalcosmetics.actieforum.com
Charlottelivia




Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 09-08-12

Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn   Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 2 Emptydo aug 09, 2012 3:18 am

Dan zal het wel goed zitten, dak je voor het kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
RS Natural Cosmetics
Admin
RS Natural Cosmetics


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 13

Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn   Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 2 Emptydo aug 09, 2012 3:50 am

graag gedaan Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rs-naturalcosmetics.actieforum.com
Joycee




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 09-08-12

Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn   Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 2 Emptydo aug 09, 2012 4:09 am

Ik heb me nog even aangemeld voor dit forum. Joycee dus Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
RS Natural Cosmetics
Admin
RS Natural Cosmetics


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 13

Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn   Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 2 Emptydo aug 09, 2012 4:15 am

Welkom op het forum Joycee, BiancaPK en Charlottelivia! als jullie het leuk vinden kun je in het voorsteltopic jezelf kort introduceren aan de andere forumleden: https://rs-naturalcosmetics.actieforum.com/t3-voorstel-topic-voor-nieuwe-leden

Veel forumplezier!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rs-naturalcosmetics.actieforum.com
RS Natural Cosmetics
Admin
RS Natural Cosmetics


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 13

Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn   Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 2 Emptywo aug 15, 2012 12:37 am

Hallo allemaal!

De testmonsters van de bodylotion zijn binnen! Vanmiddag wordt er een mail gestuurd naar iedereen die zich via het forum of op een andere manier heeft aangemeld voor het testen van deze bodylotion. Er zijn heel veel aanmeldingen dus helaas kan niet iedereen deelnemen. In de mail zal een aantal algemene vragen staan om te beoordelen of je in staat en bereid bent om binnenkort deel uit te maken van het testpannel. Op basis daarvan gaan we een selectie maken.

Van één persoon die zich via het forum heeft aangemeld hebben we geen emailadres. Dit is Marieke. Marieke, als je dit leest en als je nog steeds geïnteresseerd bent in eventuele deelname, zou je ons dan je mailadres willen sturen? Dan krijg jij vanmiddag ook de mail en wordt je meegenomen in de selectieprocedure.

Tot binnenkort met meer nieuws!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rs-naturalcosmetics.actieforum.com
Chantelle




Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 26-03-12
Leeftijd : 41

Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn   Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 2 Emptyza aug 18, 2012 12:17 am

Vandaag heb ik mijn tester ontvangen bounce bounce

Het ruikt in ieder geval lekker 'vertrouwd' en stiekem heb ik ook al een beetje om mijn arm gesmeerd om te voelen hoe de stuctuur is drunken

Rieneke, ik heb een kleine vraag wat betreft de vragenlijst..
Hoe zou je willen dat wij de vragenlijst invullen?
Daarmee bedoel ik of je liever heb dat wij de Word document bewerken en deze toevoegen per mail, of dat we per mail alle vragen beantwoorden? (vraag 1 'antwoord', vraag 2 'antwoord' enz.)
Terug naar boven Ga naar beneden
RS Natural Cosmetics
Admin
RS Natural Cosmetics


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 13

Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn   Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 2 Emptyza aug 18, 2012 12:23 am

Fijn dat je alles goed hebt ontvangen Chantelle! En leuk dat je al een beetje hebt geprobeerd Smile

Bedankt ook voor je vraag. Het is het makkelijkst voor je als je de vragen in het word-document invult (elektronisch) en dan de ingevulde versie per mail aan me terugstuurt aan het eind van de testperiode. Of je print de ingevulde versie uit en verstuurt hem per post als je de vragen anoniem wilt beantwoorden.

Succes iedereen met testen!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rs-naturalcosmetics.actieforum.com
Natasja




Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 24-03-12
Leeftijd : 50

Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn   Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 2 Emptyza aug 18, 2012 6:37 am

Ik heb het test-potje ook ontvangen! Ik heb even "gespiekt", de eerste indruk is erg, erg goed!
Terug naar boven Ga naar beneden
Peony

Peony


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 01-04-12
Leeftijd : 41

Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn   Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 2 Emptyza aug 18, 2012 9:18 am

Wiiieeeeehhh!!! Ik heb ook een potje binnen om te testen! Nou ja, gisteren gelukkig al, anders was het vast van ellende gaan jammeren in de hitte. Het ruikt heerlijk en nu moet ik nog 2 nachtjes slapen voor ik mag gaan smeren. Ik ben zo benieuwd!
Terug naar boven Ga naar beneden
Irina89




Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 26-03-12

Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn   Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 2 Emptyzo aug 19, 2012 10:56 pm

Ik heb mijn potje ook ontvangen en vandaag voor het eerst gesmeerd, tot nu toe heel positief! Rieneke, kun je al een prijsindicatie geven voor de bodycreme? Van een creme van 80 euro verwacht je immers meer dan van eentje van 20 euro.
Terug naar boven Ga naar beneden
RS Natural Cosmetics
Admin
RS Natural Cosmetics


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 13

Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn   Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 2 Emptyzo aug 19, 2012 11:17 pm

Irina89 schreef:
Ik heb mijn potje ook ontvangen en vandaag voor het eerst gesmeerd, tot nu toe heel positief! Rieneke, kun je al een prijsindicatie geven voor de bodycreme? Van een creme van 80 euro verwacht je immers meer dan van eentje van 20 euro.

Fijn te horen Irina, dank je voor je berichtje en je vraag! De bedoeling is om een pompflacon in het bekende zwart/violet glas uit te brengen van 200ml. Prijsindicatie is op dit moment nog wat lastig in te schatten, maar hij zal zeker geen 80 Euro gaan kosten. Waarschijnlijk ergens tussen de 25 en 45 Euro.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rs-naturalcosmetics.actieforum.com
Irina89




Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 26-03-12

Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn   Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 2 Emptyzo aug 19, 2012 11:22 pm

Bedankt voor het snelle antwoord!
Terug naar boven Ga naar beneden
Natasja




Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 24-03-12
Leeftijd : 50

Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn   Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 2 Emptyma aug 20, 2012 8:17 am

Ik heb even een vraagje over het testen. Mag je, in plaats van beide armen en benen, ook 1 arm en 1 been met de bodylotion insmeren gedurende de testperiode? Ik denk dat ik het dan makkelijker vind om na afloop van de twee weken te bepalen of ik verschil merk aan mijn huid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn   Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ontwikkelen nieuwe bodycrème/lotion in Bedouin Beauty lijn
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Bedouin Beauty soft conditioning soap bar
» Bedouin Beauty deep smoothing oil serum
» Reviews Bedouin Beauty soft conditioning soap bar
» Reviews Bedouin Beauty deep smoothing oil serum
» Bedouin Beauty conditioning day & night face cream

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RS Natural Cosmetics forum :: Jouw RS Natural Cosmetics :: Nieuw te ontwikkelen producten-
Ga naar: